Hej Jeg ejer et ApS som til og med sidste år blev brugt som et holding selskab. Dette holdingselskab ejede ét andet selskab hvilket gik konkurs sidste år. Dette betyder nu at "holdingselskabet" ikke ejer andre selskaber og vel derfor bare er blevet til et almindeligt driftselskab hvilket også er hvad jeg vil bruge det til i fremtiden. Jeg skal have afleveret årsrapport (ved godt jeg er sent ude, og har fået en påmindelse.) Der er det ved det at eneste aktivitet i selskabet er at det ejede selskab gik konkurs, jeg står derved tilbage med dette tomme selskab uden egenkapital, men påregner at have genetableret egenkapitalen senest i løbet af næste år. Der har ellers ingen transaktioner været i selskabet altså ingen indtægter eller udgifter eller lignende. Ville det ikke umiddelbart være nemt for mig selv at lave dette, eller skal jeg godtnok have en revisor til det? Er der nogle ting jeg skal være opmærksom på her? |
Ellers er der så nogle der kan hjælpe med at få det lavet, revisoerne har jo pænt travlt lige i tiden ;) Vi er åbenbart mange som ikke er godt tildet her med at få afleveret i tide!
Som sagt vil jeg mene at det er ret enkelt det der skal laves. Det er formentligt rent formalia for en som er revisor.