Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger EN TØJDESIGNER.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Nov 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Iværksættere.

Jeg har længe haft en drøm om at starte eget tøjmærke, og tager nu første skridt mod drømmen. Jeg har undersøgt en masse om branchen (har aldrig været i branchen) omkring indkøbspriser, produktions-priser/steder osv, og føler at jeg nu er rustet godt nok til at tage næste skridt. -at begynde og sammensætte en mindre kollektion.

Tøjstilen kan have stikord som; LA, dans, lidt hip-hop, street, graffiti, rockstar, musik.  

Jeg søger nu EN TØJDESIGNER, som kan omdanne mine idéer til brugbare arbejdstegninger. Ud over at kunne det, skal du have lyst til at lave denne tøjstil (jeg fortæller selvfølgelig mere, når vi mødes), og have lyst til at være med i et projekt som bliver startet fra bunden. -Jeg forestiller mig at du er forholdsvis ung (jeg er selv 27) og selv går i tøj, som rammer stikordene.

Er det lige dig, eller kender du én som det kunne være, hører jeg meget gerne fra dig.

(ps: Jeg bor i København.)

MVH

Fra København
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 20:36

Hej,

Det er da vist lige mig du søger. Jeg er uddannet designteknolog med speciale i konstruktion. Jeg har arbejdet med mange forskellige, både designere og andre inden for vores branchen. Jeg er ferm til arbejdstegninger og er rigtig god til design og snitmønstre. Derudover er jeg også uddannet modelsyer/skrædder og har mit eget værksted, så det kan jeg også være behjælpelig med.

Kontakt mig endeligt. Min mail adr. er nannastr@yahoo.dk

Mvh Nanna

Fra Kbh S
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 23:12

Hejsa...

Jeg kender en som er under uddannelse til det - Hun er dygtig, og kan sit kram... Kunne godt høre hende om det er noget hun evt kunne være interesseret i, hvis du selvfølgelig er ?

Mvh Nicky Christensen
http://www.i-creative.dk

Tilmeldt 19. Nov 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:23

Hej,

Tak for din tanke. -og ja, hør hende gerne.. Jeg vil i hvert fald gerne tale med hende for at høre, hvem hun er, og hvad hun kan, hvis hun er interesseret.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)