Hej Amino'er, Vi har fået ny printer og tilbyder derfor Amino'er en Brother MFC-8840D laserprinter (http://www.brother-usa.com/MFC/ModelDetail.aspx?ProductID=MFC8840D) med print, kopi, scan (flatbed og arkføder) og fax billigt. Printeren er med duplex-enhed (altså dobbeltsidet print). Printeren er med næsten ny toner, men skal snart have ny tromle og trænger i øvrigt til en våd klud. Ellers fungerer den 100%. Nyprisen var omkring kr. 6.500,- tilbage i 2006. Printeren skal afhentes i 9600 Aars hurtigst muligt. Kom med dit bud i antal hele kasser sodavand - der er ingen "mindstepris", men det foretrukne mærke er Coca Cola eller almindeligt kildevand |
Multifunktionsprinter mod sodavand :-)
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
- 1
|
Hvis Aars nu ikke havde været så satans langt væk så ville jeg da gerne have kigget forbi med et par kasser cola - hovedsageligt for at få en kop kaffe og høre mere om din netbutik :) |
Hej Kim, Hvis du ikke er sluppet af med den printer, skal jeg gerne bytte den med et par kasser coca cola :-) Send mig lige din adresse i PM. Er det i givet fald OK, hvis afhentningen bliver på mandag?
|
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)