Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Programmør/webudvikler søges til et mindre "stort" projekt

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Bagsværd
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej programmøre/webdesigner!

Jeg søger en der kan lave en hjemmeside for mig. Jeg har ikke den store viden inden for programmering, men vil gøre mit bedste for at beskrive jobbet/projektet!

Hjemmesiden skal indeholde oplysninger om 500-1000 forskellige "ting". Disse oplysninger, skal formentlig opdateres fra en offentlig hjemmeside, da det ændrer sig ret ofte. Går udfra det kan gøres ved hjælp af en robot.

Ved desuden ikke om der skal søges tilladelse til at hente det eller ej!

Disse 500-1000 "ting" skal der kunne sorteres i, med relativ mange detaljer. Man skal kunne sortere efter ønsker, krav, geografisk placering og fritidsinteresser etc.

Eks. en hjemmeside som edbpriser.dk hvor man eksempelvis søger på laptops. Sortering efter CPU, ram, grafikkort, batterilevetid, geografisk placering af sælgerne.

Oplysningerne om de "ting" der skal være, kan som sagt hentes fra en online offentlig hjemmeside, eller en bog, hvilket jeg naturligvis selv vil indtase for at spare lidt Wink

På hjemmesiden skal det samtidig være muligt at reklamere. Hvis vi tager udgangspunkt i ovenstående eksempel, skal der være reklamer fra bl.a. google, sådan så der kommer reklamer der vedrører det man søger på. 

Eks. søger man på en laptop med min 4 gb. DDR3 ram, så skal der være reklamer for ram fra Kingston etc. men ikke kun fra google, også fra banner reklamerne fra hjemmesiden.

Jeg vil også gerne kunne redigere i hjemmesiden, uden at det kræver programmerings viden.
Jeg udarbejder selv det grafiske design, men du skal selvfølgelig tegne det ind på computeren og sætte det op.
Sidst men ikke mindst, må den gerne være SEO venlig!

Jeg ønsker at se en reference liste, hvis det er tilgængeligt.

Er det volapyk, eller giver det en god indikation på hvad der skal ske, så giv endelig et bud på hvor mange arbejdstimer der skal til samt en prisindikation.

Jeg kunne også tænke mig en prisindikation på fremtidig support!

Driver www.ebakko.dk hvor vi sælger e cigaretter og tilbehør

Fra Aarhus V
Tilmeldt 16. Jul 07
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 17:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Davallen,

Jeg tror du skal slappe lidt af, og tænke dig godt om inden du går videre, du har på nuværende tidspunkt ikke gjort dig særlig mange overvejelser, ihvertfald ikke hvis vi skal gå ud fra dit indlæg.

Det eneste vi ved ud fra det du lige har skrevet er at du mangler en webudvikler til at lave en hjemmeside som man kan søge på.

Derfor vil mit råd være til dig i første omgang, sæt dig ved skrivebordet, sluk computeren, find et A3 ark frem og begynd at brainstorme. Her efter sætter du pile mellem de forskellige ting så du rent visuelt kan danne dig et billede af hvad du vil.

Når du er færdig med det, tænder du computeren og begynde at skrive specifikt omkring hvert punkt du har kradset ned på dit A3 ark, når du er færdig med det, så kommer du tilbage til Amino og skriver noget ligende;

"Søger webudvikler til større projekt" - "Hej Amino'er

bla bla bla ...
kravspecifikation på projektet sendes så frem du virker seriøs bla bla."

Håber du kan klare kritikken, vi ser bare for mange af denne type indlæg :)

Mads Madsen

Fra Bagsværd
Tilmeldt 20. Apr 07
Skrevet kl. 17:10

Tak for det. Ved lige præcis hvad du mener med "vi ser bare for mange af denne type indlæg :)".

Det var ellers det modsatte jeg forsøgte. 

Hjemmesiden skal "bare" passe sig selv, da det er et sted hvor man får info. Jeg vil meget gerne uddybe det over for dig via tlf. hvis jeg må have lov.
Så kan du bare sende mig dit nr. på min mail u.ucler (snabel a) gmail . com, så vil jeg meget gerne uddybe det. 

Fra Bagsværd
Tilmeldt 20. Apr 07
Skrevet kl. 17:11

Haha så ikke din signatur!

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 17:17

Hej,

Hvis du kan komme med en lidt bedre beskrivelse af dit projekt, vil vi da gerne udregne et tilbud til dig.

Med venlig hilsen

Lars
lars@indosoft.dk

Fra Aarhus V
Tilmeldt 16. Jul 07
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 18:15

Davallen:

Hjemmesiden skal "bare" passe sig selv, da det er et sted hvor man får info. Jeg vil meget gerne uddybe det over for dig via tlf. hvis jeg må have lov.
Så kan du bare sende mig dit nr. på min mail u.ucler (snabel a) gmail . com, så vil jeg meget gerne uddybe det. 

Du kan fange mig på telefon efter kl. 20, ellers mellem kl. 8 og 14 på hverdage :)

Mads Madsen

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 19:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Okay - det er mega vigtigt at have styr på hvad man vil have! De er vi helt enige om.

MEN!

I må ikke skyde manden helt i sænk. Nogle er svævende idé-folk, mens andre er super strukturerede. Det er ikke nødvendigvis dårligt - der skal både folk til at få vilde idéer og folk til at putte dem i kasser som man kan arbejde med..

Jeg syntes altid det er spændende med vilde idéer, og jeg vil gerne være mand for at tage et møde og få lidt struktur på det hele. Selvom folk, der ikke er alt for meget inde i webudvikling, sætter sig ned og gør alt hvad de kan for at skrive en god kravspecifikation, er den sjældent fyldestgørende...

Men som sagt syntes jeg det er sjovt at bruge nogle timer på at få snakket idéen igennem, og vælger du derefter os til udvikling af sitet, er tiden jo tjent hjem som "markedsføring" - hvis ikke, er den brugt på noget der forhåbentligt har gavnet dig og din idé :)

Vi har desværre ikke tid til at tage fat på din opgave på nuværende tidspunkt, men du er meget velkommen til at kontakte mig omkring starten af september, hvor vi skulle have et par programmører ledig. I mellemtiden er det bare at knokle videre med idéen, og finde ud af hvorfor folk skal vælge lige netop dit site! :)

Held og lykke her fra!

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Fra Bagsværd
Tilmeldt 20. Apr 07
Skrevet kl. 19:59

MichaelValentin:

Okay - det er mega vigtigt at have styr på hvad man vil have! De er vi helt enige om.

MEN!

I må ikke skyde manden helt i sænk. Nogle er svævende idé-folk, mens andre er super strukturerede. Det er ikke nødvendigvis dårligt - der skal både folk til at få vilde idéer og folk til at putte dem i kasser som man kan arbejde med..

Jeg syntes altid det er spændende med vilde idéer, og jeg vil gerne være mand for at tage et møde og få lidt struktur på det hele. Selvom folk, der ikke er alt for meget inde i webudvikling, sætter sig ned og gør alt hvad de kan for at skrive en god kravspecifikation, er den sjældent fyldestgørende...

Men som sagt syntes jeg det er sjovt at bruge nogle timer på at få snakket idéen igennem, og vælger du derefter os til udvikling af sitet, er tiden jo tjent hjem som "markedsføring" - hvis ikke, er den brugt på noget der forhåbentligt har gavnet dig og din idé :)

Vi har desværre ikke tid til at tage fat på din opgave på nuværende tidspunkt, men du er meget velkommen til at kontakte mig omkring starten af september, hvor vi skulle have et par programmører ledig. I mellemtiden er det bare at knokle videre med idéen, og finde ud af hvorfor folk skal vælge lige netop dit site! :)

Held og lykke her fra!

Tak for dit svar og din støtte!

Jeg mener ikke jeg er i stand til at beskrive det bedre. Der kan selvfølgelig være en misforståelse, fordi jeg nævne edbpriser.dk, men det er overhovedet ikke på samme niveau/facon eller i samme branche for den sags skyld.

Jeg holder kortene lidt tæt til kroppen. Kunne ikke tænke mig at slynge min idé ud på et offentligt debat fora, for hvem ved, måske er der en der synes det er en god idé, og så vælger at lave det uden mig.
Jeg vil jo gerne selv arbejde med projektet!

Jeg vil tage kontakt til dig dig, hvis ikke jeg finder en der kan gøre det snarest! 

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 20:19

Det var så lidt. Held og lykke med det! :)

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 22:37

Hej,

Jeg vil også gerne tage en uforpligtende snak med dig. Du må gerne ringe til mig i morgen på 2152 4692, så kan vi lige tage en indledende snak om det.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)