|
nogen der kender til et billigt og effektivt marketing program til udsende nyhedsmail med? gerne et der kan lave noget grafik |
Hej Nicolai,
Hvad mener du med at det kan lave "noget grafik"?
Mvh
Peter
Debat
|
nogen der kender til et billigt og effektivt marketing program til udsende nyhedsmail med? gerne et der kan lave noget grafik |
|
Hej Nicolai, Hvad mener du med at det kan lave "noget grafik"? Mvh |
Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com
|
Hej Peter, jeg tænker en grafisk flot opsætning i mail'en.. altså et program der kan afsende den slags :) |
|
Til at bygge lister med, og også til at udsende med grafikfiler i nogle flotte skabeloner. |
|
Hvis du får en grafikker til at lave en flot skabelon så kan du bruge eksempelvis www.mailinglist.dk til at udsende dine nyhedsbreve med. |
|
Der findes en del open source applikationer som kan klare den opgave. Jeg er i øjøblikket involveret i et projekt, der giver private og virksomheder mulighed for at udsende nyhedsbreve via disse open source applikationer. Du er velkommen til at sende mig en mail på peter@hztrading.dk hvis du vil høre nærmere. Mvh |
Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com
|
super nice - også er det gratis de første 30 dage :) |
|
No problem. |
Jeg er blevet ret glad for Mad Mimi her på det sidste. Det er lidt "federe" og det er let at opbygge pæne nyhedsmails. |
|
det ser også lækkert ud - men der ståpr ingen priser ?? |