Hej Aminoer, Jeg har gang i en del projekter for tiden, men et af dem jeg går og barsler med på idéstadiet er en hjemmeside, hvorfra folk gratis kan udsende deres pressemeddelelser. Idéen er at brugerne selv er med til at opbygge databasen med adresser, altså ala en wiki, og det så til gengæld er gratis for alle at benytte den indbyggede mailservice til at udsende sin pressemeddelelse. Jeg kunne godt bruge lidt feedback på idéen inden den skal videre. Hvad skal jeg være særligt opmærksom på hvis jeg opretter sådan et site? Er det helt hen i vejret? Er det noget i selv kunne finde på at benytte jer af? Og så videre.. Det er tanken at sitet skal krydres med eksempler på andres pressemeddelelser (det kunne eventuelt være betalingen: at man kan se den bagefter offentligt), samt gode råd og tips til hvordan en pressemeddelelse skrues sammen. Lad mig endelig høre :-) På forhånd tak! Mvh |
Pressemeddelelser - helt gratis?
Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com
Lyder som en forbandet god ide!
Især hvis man kan få nogle af bladhusene med på den, sådan at de rent faktisk accepterer pressemeddelelser derfra!
Det vil lette distributionen af pressemeddelelser rigtig meget, så rigtig god ide! |
Mange tak for feedback indtil videre. Vil lige indskyde at planen er at der skal læses "en eller anden form" for korrektur på alle meddelelser inden de afsendes, hvis det kan lade sig gøre. Keep em coming! :-) Mvh |
Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com
rigtige god ide vis du har en billige server med masser af plads og ingen nedtid , for vis det bliver en succes kræver det masser af plads |
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Ja så kan de selv vælge i stedet for bare at smide dem ud når de modtager de ca. 100000000000 pressemeddelelser dagligt! |
Super Frederik :-) projektet er stadig i sin spæde startfase, så jeg ved endnu ikke præcist hvilke krav der kommer til at stilles til hostingen, men jeg vil absolut huske dit tilbud! Eventuel sponsor af hosting skal selvfølgelig nok blive eksponeret på siden på fornuftig vis :-) Mvh |
Du skriver mig bare en PM når du finder ud af det ;) |