Hej alle i skønne aminoér Jeg vil bare sige, at jeg på ingen måde er skræmt væk eller vil væk fra denne vidunderlige site, men mit helbred er ikke så godt for tiden, jeg har siden december måned været indlagt 7 gange i alt, af korte og længer varighed, grundet min sygdom ( alfa1antistrypsinmangel ) sikken et navn *S* Kort og godt så er det et enzym, jeg er født uden, som i dag giver mig store problemer med at få luft nok, så jeg er tvunget til at gå rundt og få tilført ren ilt døgnet rundt. MEN Jeg trives godt lige for tiden og har som alle sande aminoér et projekt i støbeskeen, her har det faktisk ligget ret længe, siden den 8-7-2003, så man kan vel kalde det et "gammelt" nyt projekt i en og sammen vending. Dette projekt går i sin simpleste udgave ud på, at sælge noget der er et marked for, men kunder ved det bare ikke endnu, hmm, hvem råbte canvas? *S* Nå men det drejer sig om reklamer on-line - for den fyrstelige pris af max. xx,xx kroner pr. dag kunden ønsker af få sin annonce vist - plus en oprettelse af en konto, som kommer til at ligger på omkring x.xxx,xx til x.xxx,xx kroner for et års adgang til sidens mange muligheder. Det jeg søger mest efter lige pt. er enten en rigtig god webdesigner, der vil gå ind i dette projekt som partner (denne får en ejerandel på omkring 8 % ), eller en investor der vil skyde omkring 215.000,00 kroner ind i projektet til opbygningen af hele grundlaget for min ide. Det forventes at den website kommer til verden med en pris på mellem 125.000,00 kroner og 175.000,00 kroner, men så er den også "lige i øjet". Rest beløbet skal bruges til divers små ting i forbindelse med opstarten, så som reg. af ApS, reklamefremstød, et backup system til alt info og annoncerne, krav fra partner / investor om skriftlig aftaler, som er udfærdiget af en advokat, alt dette er jo ikke gratis. Det er ikke min plan, at starte med et stort flot kontor på Rådhuspladsen i København, nej selt ikke, starten bliver herfra mit lille skrivebord i mit lille hjem, samt en bank konto med webbank som kunderne kan indbetale til. Fra min stol er det ......... enkelt og brilliant ...... smiler stort. |
Puha, det var da noget værre noget med helbreddet 

Men hvad angår projektet er du velkommen til at skrive til mf@refocus.dk... Så kan vi sikkert godt finde ud af noget mellem dig og mit reklamebureau :-)