Du nævner, at der er 1 år tilbage af garantien. Er den oprindelige garantiperiode ikke 3 år?
Hvor gammel er din server?
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Fordi jeg ikke orkede at finde de helt præcise datoer, før der var interesse. var sikker på 1år men hvis du har interesse finder jeg aftalen imorgen ;)
Hej Jens Har du en startpris på disse "Touch sytem units"? Da det ikke er vare man byder på hver dag, er det lidt svært at komme med et bud som du også vil kalde et seriøst bud :o) Skal vi bare prøve at starte en auktion med nogle få tusinde kroner og så se hvor langt vi kommer, eller...?
Off-topic: Er da iøvrigt lidt spændt på hvad I har fravalgt i jeres virksomhed og hvor I nu bevæger jer hen :o)
@Barcadil: 600? @Herg: Sorry, havde lige overset den igen. omkring 8k. Garantien udløbet. 1 af dem leveres i Flight-case værdi 3000kr. 1 model med barcode scanner, magnet stribe læser og webcam. @Jørgen: Jeps du har jo set dem live på Iværk08... @Jørgen: Off-topic.... Jeps der er mange spænende ting i livet, du må væbne dig med tålmodighed.