Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Scannet menu hjælp:)

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står og vil gerne smide min "egen" menu op i Scannet shoppen.. Så jeg kan Dele "brugte vare" "Nye vare" op. Så det giver kunden et bedre overblik..

Nogen ideer til hvordan jeg selv kan smide det ind?

Fra Vejen
Tilmeldt 9. Mar 08
Indlæg ialt: 511
Fra  Jacob Leander ApS Skrevet kl. 13:42

Hvor vil du gerne have menuen placeret? For i toppen har du jo selv mulighed for at implementere noget HTML?

Google optimering (SEO og Google Ads)

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 13:54

I toppen og bunden har du mulighed for at skrive din egen HTML, men ikke i din sidemenu.
Ellers skal du lave links til nye og brugte fra din forside, hvor du også kan lave HTML

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Skrevet kl. 13:54

Det skal være i Venstre side hvor min menu er i forvejen...? har bare ikke fundet nogen løsning endnu.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Skrevet kl. 13:55

ahh okey.. Det er ærgeligt:( Lorte scannet :) Tak for de hurtige svar:)

Fra København N
Tilmeldt 22. Feb 06
Indlæg ialt: 462
Fra  Voke Reklame & Design Skrevet kl. 14:01

Bautik:
... :( Lorte scannet :) ...

Scannet låser dig på hænder og føder, men det måske også meget praktisk, men er lidt enig :)

Scannets datterselvskab ScanCommerce har en løsning hvor du kan styre næsten alt...

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Skrevet kl. 14:10

Tja tror sku opensource er det næste skridt for mig.. det er bare det at få tid og penge til Design og flytning af produkter..:)

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 14:12

Jeg er ikke 100 procent sikker på, jeg har forstået spørgsmålet korrekt, men til at starte med, kan du i hvert fald give hver gruppe et tal, så de lægger sig sammen i venstremenuen.

Hvis du eksempelvis giver alle grupper med nye produkter tallet "1" og alle grupper med brugte produkter "tallet 2" så ligger alle brugte efter alle nye. (og alle med alle tal, lægger sig i alfabetisk rækkefølge).

Du kan også give hver gruppe et individuelt tal og dermed styre præcis hvor de ligger i forhold til hinanden i venstremenuen.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:16

Jeg tror godt at det kan lade sig gøre. Jeg havde i starten 2 menuoverskrifter . . . man kan lave tomme grupper som mellemrum og så lave 'overskriften' som et billede. Jeg er ikke helt sikker på hvordan man gør det helt korrekt. . . (jeg havde en til at lave det for mig) . . men det skulle kunne lade sig gøre.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Skrevet kl. 14:17

Hej lone, ja det er noget i den stil.. jeg starter ud med det tror jeg som en "nødløsning"..

For nemlig også brug for at de kan dele varene op i Træ/alu, Træ, Plast osv.. og mere skilt af.. istedet for menuen køre i en køre..

tak for hjælpen:)

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)