Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress kyndig hjælp søges...

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Har nu flere gange logget ind på min wordpress installation for at ville poste nye indlæg, men når jeg er på siden hvor indlægget laves, og klikker på "visual" for at se hvorledes indlægget ser ud, ser visual ud på samme måde som under HTML, hvilket er lettere frustrerende.

Har ikke tidligere været et problem - synes først at være kommet efter jeg "automatisk" har installeret den seneste version af Wordpress.

Kører den engelske udgave.

Er der eventuelt andre herinde der har oplevet det samme eller har en ide om hvor den kunne være gal?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:39

Det problem har jeg ikke. Jo altså kun hvis der ikke er andet end tekst Big Smile

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 18:23

Hej Allan

Jeg er ikke løbet ind i det problem før, men gætter på at en af de her forslag kan afhjælpe det:

• Tjek i din profil at brugen af WYSIWYG Editor er slået til (Visuel editor)
  • Prøv om det virker hvis du slår alle plugins fra.
  • Prøv om det virker, hvis du opgraderer Wordpress igen via FTP (pas på ikke at overskrive wp-content-mappen, og tjek at alle filer bliver overført uden fejl)

Super hvis du lige smider en kommentar her om hvad løsningen var eller at det ikke duede - så må vi finde på noget andet. :-)

Hvis du er vild med WYSIWYG editoren, skal du huske også at prøve at skrive dine Wordpress-indlæg med Windows Live Writer. Det virker super godt for de fleste themes.

Mvh Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 12:36

Hej Anders

Mange tak for din respons - har valgt at løse problemet på en anden måde og vende tilbage til den forrige udgave af Wordpress 2.7.1, hvor der ikke var nogen problemer - har gjort det på den måde at betale mig fra det, og få min domæneudbyder til at lave en restore af en tidligere dato, hvor jeg ikke havde opgraderet endnu. Satser på det vil løse problemerne, selvom det måske ikke er den allermest optimale løsning.

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 12:38

Forsøgte forresten også med at slå mine plugins fra og aktivere dem en for en, for at se om dette afhjalp problemet - dernæst forsøgte jeg at gå tilbage til Wordpress Default temaet, men der var ikke umiddelbart nogle af de løsninger der afhjalp problemet.

En ny opgradering af Wordpress via FTP afhjalp heller ikke. Synes at kunne forstå at RET mange har problemer med 2.8 udgaven, når man læser på Wordpress´s engelske forum.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 13:04

Hej Allan

Ja, jeg holder også lidt igen med at anbefale en opdatering til 2.8 for almindelige Wordpress-brugere. Det er nok ikke helt uklogt lige at vente til version 2.8.1 som er lige på trapperne: http://wordpress.org/development/2009/06/wordpress-2-8-1-beta-1/ 

Skal det i øvrigt læses sådan, at din blog fungerede, da du kørte med nul aktive plugins?

Og er også nysgerrig på hvilket webhotel du bruger og hvilken version php og mysql.

Mvh Anders 

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 22:49

Hej Anders

Tror også jeg holder lidt igen - måtte slippe kr. 620,00 inkl. moms for en restore, så det gør jeg næppe igen, selvom det er rart at kunne lave nye indlæg ;o)

Selve bloggen fungerede fint nok, intet problem der - der hvor problemet lå, både med aktive og deaktiverede plugins, var at jeg ikke som sådan kunne lave nye indlæg, da eksempelvis "visual" delen af edit området ikke fungerede, det var simpelthen blankt. Men jo, selve siden fungerede upåklageligt.

Med hensyn til webhotel, så er siden hostet af 123internet.dk, som jeg umiddelbart er okay tilfreds med - hvad angår hvilken version php og mysql jeg benytter, må jeg være et svar skyldigt, da jeg ikke p.t. er sikker på hvilke.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)