Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp - siden loader langsomt og den melder fejl

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Jun 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har hidtil haft en del forskellige websites kørende hos www.pi.dk med en kompagnon.

Nu har jeg fået en af mine bekendte til at lave en privat Joomla-hjemmeside til mig.

Det er meningen, det med tiden skal være en stor hjemmeside og gerne med rigtig mange besøgende dagligt.

Min bekendt mente, at jeg så skulle skifte til www.one.com, hvor jeg så købte domænet og tilhørende hotel.

Det er en uges tid siden.

Nu oplever jeg imidlertid, at jeg hver eneste gang, jeg skal ind på siden og særligt ind underside får fejlmeddelsen som anført nederst.

Er det one.coms. skyld, eller er det Joomla. (Min bekendt er på ferie, derfor spørger jeg her)

Da jeg skal bruge siden i forretningsøjemed og på sigt have bannere og mange læsere dur det simpelthen ikke med denne meddelse hver eneste gang.

Hvad gør jeg, og skal jeg, mens tid er, skifte udbyder. Det skal siges, at jeg ikke har de store krav til min hjemmeside, da det p.t. udelukkende er artikler, der skal oploades.

Endvidere er oploadningshastigheden langsom, der kan godt gå 10-15 minutter, før den nyoploadede tekst er på.

Hvad kan jeg gøre? Jeg er lidt træt af, hvis jeg har valgt den forkerte udbyder. Måske er der dog tale om en lille detalje, der kan rettes:

Her den meddelse jeg får:

Webstedet kan ikke vise siden.

HTTP 500

Mest sandsynlige årsager:

Prøv at:

Opdater siden.

Gå tilbage til den forrige side.

Flere oplysninger Flere oplysninger

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 02:11

Hvis du nu gav os et link så vi kunne se siden ville det hjælpe en del :)

ps. har flere gange hørt at folk der kører Joomla! ikke er tilfreds med one.com

Tilmeldt 20. Jun 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:16

Linket er www.voreshverdag.dk

Jeg har set, at der er mange, der ikke er tilfreds med One.com fra Joomla, nu ved jeg så bare ikke, om jeg kan skifte så hurtigt, idet abonnementet er uopsigeligt i 12 måneder???

Jeg synes i hvert fald, det er træls, at den loader så langsomt, og at den hele tiden melder fejl, er det One Com´s  fejl, eller vil det være det samme hos en anden udbyder???

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 09:14

Hej

Der er ingen problemer i at skifte.....

Skift til et andet webhotel og meddel one.com, at du pr. dags dato har opsagt dit webhotel.

Gør det skriftligt og med en postkvittering, så kan det ikke gå galt.

Kontakt mig for hjælp tlf.: 61795118

PS : du bør nok kigge dit design efter, det halter en del i firefox...

mvh

Mogens Jørgensen

Easy Webhost

http://www.easywebhost.dk/

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 00:12
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)