|
Hej, så jeg ikke bryder parallelimport reglerne.
mvh. nicklas |
det gad jeg faktisk også godt at vide, jeg har indtil nu bare prøvet mig frem, men hvis der er mulighed for at tjække det ville det være rart.
Debat
|
Hej, så jeg ikke bryder parallelimport reglerne.
mvh. nicklas |
|
det gad jeg faktisk også godt at vide, jeg har indtil nu bare prøvet mig frem, men hvis der er mulighed for at tjække det ville det være rart. |
Hej Det letteste er at spørge producenten om de har en agent eller grosist i landet. Husk at der er stor forskel på om man er agent eller grosist.
Mvh Ravn |
|
Tja skriv og spørg om du kan blive agen/forhandler, så for du hurtigt at vide om de har en. // |
Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.
Du kontakter firmaet, der ejer det pågældende brand/mærke, og forhøre dig. Typisk fremgår det af den officielle website, hvem der har agenturet i det pågældende land. Og man bryder ik parallelimport reglerne ved at importerer en mærkevarer, med mindre du gør det udenfor EU. |
|
Vil det sige, at man godt må importere en vare udenom en dansk agent? Med venlig hilsen Helle Christensen |
Ja så længe varerne importeres fra et andet EU-land... |