Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

C5 integration med osCommerce eller Zencart

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger et modul/contribution (eller en programmør) som kan integrere C5 med osCommerce shopsystem. Helst ZenCart.

Jeg har ladet mig fortælle at der er 2 muligheder.

1.) Lave C5 om til en mysql og sætte en server op til dette. Så kan shoppen modtage og sende den information som ønskes mellem de to programmer. Realtime opdatering

2.) Benytte et import/eksport modul i C5 som man så kan programmere til i intervaller (hver time, hvert. 10 minut etc) at opdatere henholdsvis shop og C5. 

Er der nogen som kender til nogen moduler som kan dette, eller har lavet en af ovennævnte løsninger før.

Jimmy

Fra Glumsø
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 16:14

Hej Jimmy

Jeg har sendt dig et tilbud på mail, som vi snakkede om over telefonen.
Jeg vil bare lige høre om du ikke har fået det? da jeg intet har hørt fra dig og kan se at du har oprettet dette indlæg efterfølgende.

Med Venlig Hilsen

Bent B. Pedersen

HorseBOX er en overrasklelse til dig og din hest, hver måned - www.horsebox.dk

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 16:36

Hej Bent, jo, har fået mailen, tak for den ... Jeg er nu stadig kun "halvvejs" da ikke kun skal bruge C5, men jeg også skal have et modul til min shop.

Så er der nogen som kender en/nogen som allerede har opfundet den dybe tallerken, må i mange gerne skrive.

Jimmy

Fra Regstrup, Danmark
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 456
Fra  Cuno Tech ApS Skrevet kl. 16:48

Dimsedut:

1.) Lave C5 om til en mysql og sætte en server op til dette. Så kan shoppen modtage og sende den information som ønskes mellem de to programmer. Realtime opdatering

2.) Benytte et import/eksport modul i C5 som man så kan programmere til i intervaller (hver time, hvert. 10 minut etc) at opdatere henholdsvis shop og C5. 

Er der nogen som kender til nogen moduler som kan dette, eller har lavet en af ovennævnte løsninger før.

Jimmy

1) Det er den dyre løsning, fr der skal du købe MS licenser til MSSQL etc etc..

2) Den er nemmere og biligere, men ikke så elegant som 1), men kan sagtens bruges. Og beskrivelsen er meget rigtig. Vi kan hjælpe dig med shoppen og opsætning af scripts på dit webhotel, samt din egen maskine, så du kan få det ind i C5  med intervaller.

Du er velkommen til at kontakte mig om dette.

Fra Glumsø
Tilmeldt 6. May 09
Skrevet kl. 17:52

Thomas Cuno:

1) Det er den dyre løsning, fr der skal du købe MS licenser til MSSQL etc etc..

Hvis man som udgangspunkt kun er 5 samtidige brugere, eller mindre, og har en C5 database på mindre end 4 GB, så kan man faktisk nøjes med at køre på SQL Express, som er gratis at benytte. Her skal dog tages i betragtning at webshoppen bruger 1 bruger.

Hvis man når over 5 samtidige brugere så skal man, som du siger, investere i en MS SQL Server licens, som koster en del.

Et pris eksempel kan ses her hvor edbpriser.dk har den stående til omkring 16.000 kr.

Fra Glumsø
Tilmeldt 6. May 09
Skrevet kl. 17:59

Dimsedut:

Hej Jimmy

I det her indlæg ser det ud til der er lidt snak om integrationen mellem OsCommerce og C5, bare hvis du ikke lige har set det Smile

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)