Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Community

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 3. Feb 09
Indlæg ialt: 161
Fra  Daddys Day Care ApS Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino´er.

Jeg er i gang med at stable et nyt community site på benene, og kom til at tænke på, skal jeg oprette et firma? Der kommer jo nok noget annoncesalg, men skal jeg så ikke have oprette en virksomhed, eller?

På forhånd tak

Vh Jesper

Er du vildmand nok? www.vildmænd.dk

Fra Odense
Tilmeldt 3. Feb 09
Fra  Daddys Day Care ApS Skrevet kl. 08:55

Ingen der kan hjælpe?Confused

Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 633
Fra  AgerCon Skrevet kl. 09:11
Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 09:12
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Medmindre du allerede nu kan se din omsætning stiger til over 50.000 iår. Der er grænsen for hvormeget du som privat person må fakturere.

Ville jeg afvente momsregistreringen. - Det vil ende med for meget administrativt arbejde du reelt ikke har noget vundet ved. 

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Fra Odense
Tilmeldt 3. Feb 09
Fra  Daddys Day Care ApS Skrevet kl. 10:11

Tak for hjælpen :)

Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 633
Fra  AgerCon Skrevet kl. 14:18

Singularity:
Ville jeg afvente momsregistreringen. - Det vil ende med for meget administrativt arbejde du reelt ikke har noget vundet ved.

Du kan have ret i, at man kan spare det administrative arbejde med selve registreringen.

Men jeg vil opfordre til, at man uanset størrelse og omfang af ens virksomhed løbende registrerer virksomhedens transaktioner i et regnskabsprogram, og gerne et der kan vokse med virksomheden, hvis det skulle blive den succes, man håber på.

Det er ulig lettere at have overblikket i et regnskabsprogram over, hvornår virksomheden når/overskrider grænsen for omsætningen på 50.000, samt håndteringen af momsopgørelsen og årsregnskabet.

Desuden har du med en momsregistrering lettere ved at tilbyde andre virksomheder din assistance, da de ikke først skal registrere dig med CPR-nummer for at udbetale B-indkomst eller sågar oprette dig som medarbejder.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)