Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi er RYSTEDE!

Side 2 ud af 4 (37 indlæg)
Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Christensen:

Jacob Rohde:

Derudover er jeg imponeret over jeres 125 kr./t. Jeg gad godt vide hvilken programmør der arbejder for under kr. 18.000 om månedne (for I skal vel også have en anddel).

Det kan være du har overset at de holder til i udlandet? - Nærmere betegnet Manila i Filippinerne

Ah ok. Ja det forklarer jo det så Cool

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:19

Hej

Nu ser jeg ikke noget nyt i dette. Det har været meget brugt inden for den grafiske branche. Og inden for serigrafi, findes der masser af tillægs gebyer. Hvor jeg har valgt at køre det simpelt..Med en pris der inkludere alt, er så heller ikke en billig tryk pris, men når man så regner det sammen så ligger jeg på omkring en fjerdel af andre trykkerier, i pris.

Og her er det faktisk værre, da mange firma'er stavnsbinder folk...med tilpassede farveopskrifter, der ikke videre gives, samt at de betaler for repro film, de ikke må få udleveret...osv osv.

/Kenneth

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:23

Tror da lige jeg skriver en e-mail til dem  125 kr. time er sku billigt , det eneste probleme jeg er dårlige til engelskl håber det er på danske når man skriver samme Big Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 10:37

Anders Christensen:
Det kan være du har overset at de holder til i udlandet? - Nærmere betegnet Manila i Filippinerne

Nu kan det jo være ligegyldigt hvor man holder til så længe man leverer en ordentlig vare. At the end of the day så lave kunden en vurdering om vores produkt til vores pris en god eller dårlig forretning. Hvis det er en god forretning så køber han igen hvis det er en dårlig forretning så lader han være.

Jeg har lavet en vurdering at DKK 125 i timen er en god forretning for det som vi yder og at det produkt vi tilbyder er lige hvad reklame bureauer og den slags virksomheder har brug for og længer er den i grunden ikke ...

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:42

Som svar til første post om de forskellige måder at afregne på.

Er det ikke bare en anden måde at tælle timer på? Hvor de udspecificerer præcist hvad kunden betaler for... De kunne også have valgt at have en samlet timepris på 1500 kr. Men så havde kunden måske bedt om at få udpenslet hvad tiden præcist er blevet brugt på - og på den her måde kommer de kunden i forkøbet.

Hvis du kigger på revisorer, advokater mv. - så er der også en del af dem som er oppe i de timepriser. Hvad er forskellen? Man kan være et godt bureau og man kan være en god advokat.

Jeg synes generelt at selvstændige skal blive meget bedre til at tage en ordentlig pris for deres arbejde. Der er alt for mange som sidder og knokler løs og ikke tjener til dagen og vejen. Jeg ville selv ti gange hellere bruge en som havde selvtilliden i orden til at tage sin pris for sit værd. Hvis man får en ordentlig timepris, så er der også godt humør, mod og lyst til lave et ordentligt gennemarbejdet projekt - og ikke mindst tid til at udvikle og dygtiggøre sig.

Derudover: Det dårlige ry som reklamebureauer har, mener jeg udspringer sig af andre ting også. Et af problemerne er at kunde og bureau ikke får defineret projektet tydeligt fra start. Hvad forventes der og hvad er den faktiske pris for disse ydelser. Her mener jeg at bureau'erne skal blive bedre til at aflæse hvilken kundetype de har med at gøre, og præcis hvad denne kunder ønsker og forventer. Hvis dette ikke er gjort stiger prisen pludselig hvis bureauet ikke rammer det som var meningen.

Mange hilsener Helle

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 10:44

Peter Skouhus:

Anders Christensen:

Nu kan det jo være lige gyldigt hvor man holder til så længe man leverer en ordentlig vare. At the end of the day så lave kunden en vurdering om vores produkt til vores pris en god eller dårlig forretning. Hvis det er en god forretning så køber han igen hvis det er en dårlig forretning så lader han være.

Jeg har lavet en vurdering at DKK 125 i timen er en god forretning for det som vi yder og at det produkt vi tilbyder er lige hvad reklame bureauer og den slags virksomheder har brug for og længer er den i grunden ikke ...

Hej Peter

Jeg tror du misforstod mit indlæg.

Jeg mente intet negativt med at nævne hvor I er placeret, det var sådan set blot en forklaring på at det kan lade sig gøre med sådanne ydelser til den lave pris.

Pengene rækker jo trods alt et godt stykke længere i Manila end de f.eks. gør i København, for den samme ydelse. Smile

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 19. Jun 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:00

Et par bemærkninger ville vist være på plads her:

• Jeg appelerer ikke på nogen måde til at arbejde gratis, være flink, eller taksere en "ti minutters opgave" der reelt tager en time til ti minutter. Jeg appelerer simpelthen til at oplyse kunden en reel timepris – 750,- eller 7.500,- – og fakturere denne, når opgaven er slut. Naturligvis tager det tid at finde en kundes ting frem, etc., og dét skal kunden også betale for.
  • Det er korrekt at Admaker er ejet af én, og ikke er hverken aktie- eller anpartsselskab, men det gør det vel ikke mere eller mindre reelt at man opgiver en timepris kunden kan regne med at genkende på fakturaen. Jeg har ikke nævnt vores priser, blot et eksempel. Vi er ikke ude på at underbyde, men vi tiltrækker faktisk visse kunder ved netop ikke at lave 'optrækkeri'.
  • Jeg var ikke klar over at virksomheden er opført som opløst. Det er den ikke. CVR-nummeret duer i hvert fald fint til at indberette og betale moms og skat...
  • "Bi-kort og laptop i soveværelset"... Jeg kan forstå antagelsen, eftersom virksomheden åbenbart er opført som opløst. Dog har jeg fået det indtryk at du ikke brød dig om at man gjorde sig morsom/nedladende/hånlig på andres bekostning...

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 11:03

Lasse H. Kristiansen:
Lidt off-topic: Er jeres kunder med på ideen om, at I deler jeres sketches/deres halvfærdige materiale med resten af nettet? Lettere uheldig eksponering?

Den anden fil jeg klikkede på ud over dit link Lasse indeholdt brugernavn og password til at logge ind på et webhotel. Helt ærligt vil jeg hellere betale 4500 for en times arbejde end 750 for så at give hele verden adgang til min server.

750 i timen er iøvrigt billigt. Langt de fleste fakturerer vel omkring de 1000 og det er nu meget normalt med "påbegyndte time". Normalt laver man jo ikke opgaver på en time, men en kampagne på 100-200 timer (eller lign. you get the idea)

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 11:06

Anders Christensen:

Pengene rækker jo trods alt et godt stykke længere i Manila end de f.eks. gør i København, for den samme ydelse. Smile

Den er jeg med på. Jeg skrev det fordi jeg ikke mener at man skal kikke på om et firma er i Filippinerne, Ukraine eller Vendsyssel. Man skal i stedet kikke på om man kan lave en god forretning. Med 1902 Express er vores mål hurtigt at få opbygget en habil design afdeling hos 1902 derfor byder vi det til en pris hvor vi ved at der faktisk ingen konkurrence er.  Vi ved at med DKK 125,- er det meget svært at konkurrer med 1902 når man kikker på hele pakken vi leverer (kvalitet, orden, levering, kreativitet etc.).

Sure du kan få billigere design i f.eks Indien, men der er så mange andre parameter som spiller ind, kreativitet, ordholdenhed, orden, levering osv osv. 1902's track record på de punkter er utrolig svær at hamle op med derfor prissætter vi til DKK 125. Hvis vi mente at den kunne klare DKK 300 eller 500 i timen så ville vi gøre det uden at blinke. Men uden et Dansk kontor er det bare ikke muligt.

Kik på det du får, kvalitet, problemer, løsninger etc. og køb ud fra det, om det laves i København, Vendsyssel eller Manila er totalt ligegyldigt.

Mvh

Peter

Tilmeldt 19. Jun 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:07

Vores kunder bliver faktisk spurgt om de vil have mappen passwordbeskyttet, før vi lægger ting ud på nettet, som de kan hente. – ganske vist kun mundligt... Vi har indtil nu ikke oplevet at dette har været et problem, men på baggrund af din bemærkning vil de blive passwordbeskyttet nu.

Side 2 ud af 4 (37 indlæg)