Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

container køb?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Oct 08
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har set på bla qxl og dba, nogle der sælger en container med indhold, som de selv har købt/ og så sælger den igen og tjerner på det.

Spørgsmålet: Hvor kan man købe en container med indhold henne,nogle hjemmeside el andre steder det findes.

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 21:51

prøv alibaba.com, det er en liste over grossister fra lande som kina etc.

Mvh. John :)

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:58

Tror ikke alibaba.com er årets ide, man ved ikke altid hvad man får og hvis man får tilsendt en varerprøve så er den ikke falsk, men det er de varer man modtager måske.

blot et råd:)

Nicklas Jørgensen

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 22:04

tror man skal gribe det råd, har du erfaringer med dem?

ellers er der ogdå DHgate.com, men ved ikke om det er meget bedre?

Mvh. John :)

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:15

Nicklas Jørgensen:

Tror ikke alibaba.com er årets ide, man ved ikke altid hvad man får og hvis man får tilsendt en varerprøve så er den ikke falsk, men det er de varer man modtager måske.

Nicklas Jørgensen

Det er måske vigtigt. at slå fast at alibaba.com ik er et firma, men en B2B portal .Dvs du køber ik noget af alibaba.com de formidler blot kontakten mellem køber og sælger.

Så det er skam en god side, dog kommer det selvfølgelig an på branche. Men man skal selvfølgelig forholde sig til fakta, og handler man i Kina f.eks er det altid en god ide, at have en lokal agent til at tjekke alt er efter bogen, inden varerne sendes mm.

Så lidt omtanke og alibaba er et udemærket sted, men igen det kommer an på branchen. Det kan kraftigt frarådes at købe mærkevarer tøj, tasker, solbriller mm der!!!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:18

Fashion-Seller:

Nicklas Jørgensen:

Nicklas Jørgensen

Det er måske vigtigt. at slå fast at alibaba.com ik er et firma, men en B2B portal .Dvs du køber ik noget af alibaba.com de formidler blot kontakten mellem køber og sælger.

Så det er skam en god side, dog kommer det selvfølgelig an på branche. Men man skal selvfølgelig forholde sig til fakta, og handler man i Kina f.eks er det altid en god ide, at have en lokal agent til at tjekke alt er efter bogen, inden varerne sendes mm.

Så lidt omtanke og alibaba er et udemærket sted, men igen det kommer an på branchen. Det kan kraftigt frarådes at købe mærkevarer tøj, tasker, solbriller mm der!!!

Jeps, det os det jeg mener:) Men ja kommer selvf. an på branche osv.
JohnBakken: Nej jeg har ikke selv handlet der, men har forbindelser som har prøvet det:) - Det selvf. ikke alle der inde som snyder.
Men ellers ring til Lars Larsen han køber altid containere med ting og sager hjem.

Nicklas Jørgensen 

Tilmeldt 12. Oct 08
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 19:17

Altså man skal ikke kende indholdet,

Fra Khon Khaen
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 11:45

Hej !;;

Jeg kan skaffe dig lige havd det skal være i container læs!

Med 23 års erfaring med handel herude i Østen ved jeg hvad der sker og ikke sker !

Men der er jo oceaner af ting der kan stoppes i en container !

Denmindste kan indeholde 33 m/3 og 28 Tons !

Så man kan få utroligt meget stoppet ind i sådan en !

Man kan udnytte kapaciteten helt ved at fylde granit ting i bunden og lette ting som bamser på toppen, så opnår man den absolutte mindste fragtpris per enhed !

Du skal huske at varen skal indfortoldes og der skal betales moms. i Danmark, eller man kan op-magasinere den i toldfrit lager, men det er ikke billigt og man har ikke adgang til varen før den er fortoldet !

For yderligere spørgsmål er du velkommen til at kontakte mig på 40 166 199 indtil den 27 Juni, ellers også på termalou@loxinfo.co.th

Tilmeldt 19. Aug 08
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 13:29

Hej

Der findes også http://b2b.thetradepost.com som er lidt lige som alibaba.com

Men der findes en del sider som gør det samme som alibaba.com

Tilmeldt 5. Nov 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:48

Hejsa

Hvis du får brug for cargo worthy containere i Kina til de blligste priser kan du bare sige til. C-Shipping handler og afskipper 1000 vis af container årligt og jeg sidder med køb og salg af Containere i Asien og Europa. Vi meget billigere end de største spiller på det det brugte container marked.

Så hvis du eller andre har brug for en billig container i " Cargo worthy condtions" så sig til og det gælder også for en færdig løsning på f.eks. dør Kina -dør DK .

Normal 0 21 false false false DA X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4

C-Shipping Aps

Peter Højfeldt

Phone: +45 96776077

Fax   : +45 96776177

Mobil : +45 31377973

Website: http://c-shipping.dk/

email: peter@c-shipping.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)