For 2 år siden solgte jeg en vare til et firma der ikke betalte trods adskillige rykkere, Herefter ringede jeg til et advokatfirma som fortalte at det kunne de klare, jeg skulle blot overføre kr. 1500,- til deres konto.
Efter ca. 1½ år uden resultat sendte advokatfirmaet min sag videre til et inkassobureau som skulle varetage sagen. Nu er min kunde gået i betalingsstandsning og inkassobureauet har sendt mig faktura: Endelig afregning kalder de det på et beløb som er højere end det beløb, som kunden skylder mig og som jeg garanteret aldrig får hjem.
Betaler inkassobureauet. Anmelder beløbet plus den oprindelige gæld til kurator. Afskriver beløbene som tabte og kommer videre en erfaring rigere.
Uanset hvor urimlig du eventuelt vil føle dig behandlet så er vi nede i nogle beløbsstørrelser, hvor den eneste taber er dig, hvis du vil gøre en større sag ud af det. Jeg ved det er ægerlige penge. I stedet for at bekoste penge på en advokat kunne du næste gang overveje:
Betaler inkassobureauet. Anmelder beløbet plus den oprindelige gæld til kurator. Afskriver beløbene som tabte og kommer videre en erfaring rigere.
Uanset hvor urimlig du eventuelt vil føle dig behandlet så er vi nede i nogle beløbsstørrelser, hvor den eneste taber er dig, hvis du vil gøre en større sag ud af det. Jeg ved det er ægerlige penge. I stedet for at bekoste penge på en advokat kunne du næste gang overveje: