Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bøger til unge iværksætter

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle,

Jeg har snart fødselsdag, og jeg ved endnu ikke, hvad jeg skal ønske mig. Derfor tænkte jeg, at det kunne være spændende med nogle nye bøger.

Jeg vil gerne høre jer, om I kan anbefale nogle gode bøger om markedsføring, e-handel og alt andet, der kan forbindes med iværksætteri. Biografier er også interessante.

Jeg er ikke så gammel og ret ny i denne branche, så jeg vil derfor rigtig gerne læse nogle bøger, hvor jeg kan lære noget om iværksætter.

Alle forslag er velkomne Smile

Hilsen Alexander

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 19:49

Hej Alexander,

Kan vildt anbefale bogen fra Martin Thorborg 'Iværksætter til jeg dør'
- Jeg fik den i julegave, og havde læst den 2 dage efter. Her skal siges der var familiefester først og anden juledag, men jeg lå med fuldt åbne øjne og tungen ud af munden og læste bogen om natten Big Smile

Ellers e-pusher - Den er dog lidt dyrer..

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 20:00

Alexander Langhede Andersen:
Alle forslag er velkomne Smile

Der er MANGE, men nogle af dem du bare skal læse hvis du interessere dig for e-handel er 

Don't Make Me Think!

Call to Action: Secret Formulas to Improve Online Results 

E-pusher - evt start med Light udgaven 

Hvis vi går mere ind på SEO/analyse delen har jeg selv været glad for følgende 2 bøger 

Web Analytics: An Hour a Day

Search Engine Optimization: An Hour a Day

De er pædagogiske og giver et godt overblik over hvordan man griber, en ellers, stor mundfuld an. 

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Skrevet kl. 20:05

Simon: Tak for anbefalingen. Den er hermed på listen.

Martin: Tak for forslagene. Der var lige et krav, som jeg glemte at skrive. Alle bøgerne skal være på dansk. Jeg kan selvfølgelig godt engelsk, men jeg tror ikke, at jeg ville kunne læse en hel bog på engelsk. Mange gode bøger er jo lavet på engelsk, og dette begrænser selvfølgelig udvalget.

Hilsen Alexander

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 20:09
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Alexander

Jeg kan varmt anbefale Buyology som er en sammentrækning af Buy (køb) og neurology (neurovidenskab)

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Skrevet kl. 20:10

Martin: Tak for forslagene. Der var lige et krav, som jeg glemte at skrive. Alle bøgerne skal være på dansk

Okay, ja det begrænesr ihvertfald området hvis du vil have en lidt dybere indsigt eller være med på "det nyeste"

Hvis du er helt nybegynder så kan jeg anbefale at du tager fat i nogle af de danske som f.eks. 

Brian Brandts 2 ebøger, Webshop Hvordan, og Jysk Marketing, de findes begge på myll.dk 

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 20:12

Kan tilslutte mig Martins anbefalinger, har selv læst dem alle og flere af dem tager endda kun en dag at komme igennem selvom de er et par hundrede sider Smile Med hensyn til om de skal være på dansk eller ej, så er bøgerne skrevet i et ret simpelt engelsk, så selv hvis du ikke er ret stærk i engelsk vil du nok godt kunne komme igennem dem uden de store problemer.

Fra Holstebro
Tilmeldt 26. Mar 08
Indlæg ialt: 124
Fra  Last Touch Skrevet kl. 20:18

Hej Alexander

Der er også Lea Skovs: E-værksætteren - Din guide til den professionelle netbutik.

Ellers kan jeg også anbefale Buyology og Iværksætter til jeg dør. Jeg vil også altid anbefale: 7 gode vaner.

God læselyst og ha en dejlig weekend.

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Skrevet kl. 20:35
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Tak for alle forslagene. Flere af dem er nu tilføjet til listen.

Har I flere forslag hører jeg dem stadig gerne.

Hilsen Alexander

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Skrevet kl. 20:55

Har I flere forslag hører jeg dem stadig gerne.

Prøv fortæl lidt mere om hvad du specielt ønsker at læse om. Er det tekniske i at bygge en webshop op, er det kun markedsføring på internettet eller er det gennerelle markedsføringsmetoder? 

Så kan vi bedre finde nogle gode bøger til dig.  

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)