Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webdesign til KUN 1000kr (.. Andet grafisk arbejde billigt også)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Jun 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg er en ung mediegrafikerstuderende, som lige har bestået mit grundforløb med et 12-tal, og har dermed fået sommerferie nu.

Da jeg ikke har været så heldig at finde en læreplads endnu, så har jeg nu 6 uger, såfrem at jeg ikke når at finde en læreplads, til at arbejde med lige præcis din opgave.

Da jeg bare vil have nogen penge ind, og ikke er typen som har noget imod at arbejde for dem, så har jeg valgt at sætte mine priser meget lavt i forhold til hvad jeg normalt tager.

Dermed kan du få et webdesign helt ned til en pris á 800-1000kr., og andet grafisk arbejde udføres selvfølgelig også billigt.

Jeg arbejder effektivt og hurtigt, så du kan forvente din opgave klar indenfor meget kort tid.

Er du interesseret, så er du velkommen til at kontakte mig på mail@jakobfaust.dk.

I kan se lidt af mine evner på www.jakobfaust.dk.

Skulle i være, eller kende et firma som har brug for en mediegrafikerelev, så hører jeg med glæde også gerne fra disse - Det er 100% ligegyldigt hvor i landet i befinder jer, så længe at jeg finder jer spændende, og som et godt sted at udvikle mig. Jeg er klar til at træde ind som elev lige med det samme.

Jeg håber at høre fra jer!

Mvh.
Jakob Faust.

Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 485
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Din email er gemt..

mvh Kristoffer

Tilmeldt 19. Jun 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt iorden, Kristoffer :)

Fra Århus
Tilmeldt 4. Jan 09
Indlæg ialt: 144
Skrevet kl. 01:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob.

Jeg har da også lige gemt din mail. :)