Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pris på annonce i nyhedsbrev

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Rødovre
Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 276
Fra  Startenwebshop.dk Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står og skal sælge nogle annoncer til et nyhedsbrev, men er blevet lidt i tvivl om hvilken pris der er fair at tage. De pågældende annoncer der skal i brevet er indenfor en speciel målgruppe og kan derfor ikke bruge affiliate-programmer.

Jeg havde tænkt mig at bruge følgende formular til at nå frem til den samlede pris som kunden skal betale: 

Pris pr. brev udsendt * antallet af tilmeldte til nyhedsbrevet.

Men er lidt i tvivl om hvordan prislejet skal ligge. Om man skal tage 1 kr pr. udsendt brev eller det ligger højere eller lavere end dette? Kunden der køber en annonce er jo ikke garenteret et klik som hvis de fx. kørte med google adwords. Det skal siges at annoncerne ikke nødvendigvis er klikbare, men fx kan være et stykke tekst på et par linjer, som fanger læserens interesse, men samtidig er med til at promovere den pågældende virksomhed.

Håber det er til at forstå og finde ud af :D Kan jo være nogle af jer har erfaringer med køb af annoncer til et nyhedsbrev eller kan komme med et bud på hvad i synes er en fair pris pr. bruger der modtager reklamen i deres indbakke

Mvh. Martin

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 16:57

Hej Martin

Da mails koster 1 - 1,5 kr. pt. kan du nok max tage 5 - 10 øre pr udsendt til mail.

Men du har virkelig en målgruppe jeg ikke har hørt om hvis du ikke kan køre affilate programmer?

Fra Rødovre
Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 276
Fra  Startenwebshop.dk Skrevet kl. 17:09

Simon:

Hej Martin

Da mails koster 1 - 1,5 kr. pt. kan du nok max tage 5 - 10 øre pr udsendt til mail.

Men du har virkelig en målgruppe jeg ikke har hørt om hvis du ikke kan køre affilate programmer?

Hej Simon.

Hvad mener du med "Da mails koster 1 - 1,5 kr. pt" ?

Kunne egentlig godt køre et affiliate program. Men da nyhedsbrevet er geografisk indkredset, vil jeg helst give læserne nogle tilbud fra lokale virksomheder, end en landsdækkende/international virksomhed. Hvis du forstår?

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 17:25

Hej,

Jeg mener bare man kan købe co-reg til den pris efterhånden..

Men igennem affilate netværker kan du godt komme op på en 0,6 - 0,9 pr mail pr udsending.

Det gælder om at ramme målgruppen.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)