Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

LinkFinder.dk - Link Katalog, hjælp:)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har arbejdet i et stykke tid på mit nye Link Katalog, og har brug for lidt fejl finding og hjælp:)

www.LinkFinder.dk

Du må meget gerne oprette dit link og fortælle om evt. kategorier, underkategorier der mangler, eller noget helt andet!

:)

Mvh

Per Jespersen

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 13:50

Hej

Jeg synes dit website er lidt rodet. Det er fint du holder de rene farver og det stilrene design, men det virker ikke ret gennemført.

mht. kategorier, så mangler jeg lidt flere underkategorier til din "IT" kategori. Eksempelvis har jeg for nyligt lavet www.joomlatutorials.dk , der er en guide til bruge af joomla CMS, og det virker lidt søgt bare at smide den ind under "IT". Måske kunne du lave en kategori der hedder CMS og en kategori der hedder webdesign. Endvidere synes jeg, at SEO kategorien hører til under IT.

Jeg har ikke tilføjet mit link, fordi jeg ikke gider oprette mig som bruger, og jeg tror mange har det på samme måde: Jeg foretog en hurtigt cost benefit analyse:

"Er det værd at oprette en bruger blot for at få mit link herinde, nu hvor jeg alligevel ikke får så meget linkjuice og opmærksomhed ud af det?"

På nuværende tidspunkt er din side ikke så attraktiv, hvilket er logisk, da du lige har smidt den op. Jeg tror derfor ikke at du skal kræve at man skal tilføje sig som bruger for at tilmelde sit link. Det ern oget du kan tilføje om noget tid, når du har fået noget mere credit!

Håber du kunne bruge kritikken til noget.

God weekend!

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 13:58

god side, men der mangler lidt efter min mening :)

Jeg vil give Rasmus helt ret i at link kataloger man skal tilmelde sig til bruger jeg ikke, og har opfattelse af at mange andre har det på samme måde.

så er der lige en skønhedsmæssig/praktisk ting, efter min mening i hvert fald. baren med insend osv. synes jeg skal være i venstre side, jeg finder det i hvert fald mere naturlig hvis den kommer derover.

Mvh. John :)

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15064
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:17

Synes det er fint man skal tilmelde sig, for det gør den blot super seriøs. Sådan har de fleste store linkkateloger det os.

Dog mangler der kategorier... Men de kan vel tilføjes hen ad vejen.

Har smidt en del links ind, så må vi håbe der er flere der følger efter Wink

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Skrevet kl. 14:26

jeg er helt enig med at det måske gør den mere seriøs, men jeg tror at mange folk vil vurdere at de kan bruge tiden bedre ved at tilføje sit link til 2-3 andre kataloger på samme tid som de kan tilføje sig denne ene, specielt når denne er nystartet.

- mit indspark Smile

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Skrevet kl. 14:27

jeg er helt enig med at det måske gør den mere seriøs, men jeg tror at mange folk vil vurdere at de kan bruge tiden bedre ved at tilføje sit link til 2-3 andre kataloger på samme tid som de kan tilføje sig denne ene, specielt når denne er nystartet.

- mit indspark Smile

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 14:34

Tak for responsen og tilmeldingerne..

Man skal faktisk ikke tilmelde sig, jeg har fjernet den funktion, men jeg mangler at fjerne Tilmeld/login ikoner, det var en smutter:) Så det burde der være styr på..

OG som du skriver rasmus, det er en god ide at vente med det og det var også hensigten:)

Jeg syntes ikke den er rodet som sådan. der er selvfølgelig en masse ting men det r relevante ting syntes jeg.. og delt forholdsvis godt op.. men vil da prøve at gøre lidt mere for overblikket.

Tusind tak for responsen, hvis i har nogen kategorier i lige ser der mangler skriv dem endelig:)

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 22:17

Jeg har lige tilmeldt mit site, tak, men jeg mangler en tekst, der bekræfter tilmeldingen.

Der vises i stedet et ryddet form felt.

Mvh. John

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Jun 08
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 22:19

jeg ville nok droppe alle de rodede kategorier i midten af forsiden..

- Simon

Ledz.dk - Søger sponsor gaver til turnering!

Fra Korsør
Tilmeldt 16. Jan 11
Indlæg ialt: 508
Skrevet kl. 22:03

Hvor sjovt - jeg vidste slet ikke, at domænet også tidligere havde været brugt som linkkatalog

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)