Jeg har arbejdet i et stykke tid på mit nye Link Katalog, og har brug for lidt fejl finding og hjælp:)
Du må meget gerne oprette dit link og fortælle om evt. kategorier, underkategorier der mangler, eller noget helt andet!
:)
Mvh
|
Hej
Jeg synes dit website er lidt rodet. Det er fint du holder de rene farver og det stilrene design, men det virker ikke ret gennemført.
mht. kategorier, så mangler jeg lidt flere underkategorier til din "IT" kategori. Eksempelvis har jeg for nyligt lavet www.joomlatutorials.dk , der er en guide til bruge af joomla CMS, og det virker lidt søgt bare at smide den ind under "IT". Måske kunne du lave en kategori der hedder CMS og en kategori der hedder webdesign. Endvidere synes jeg, at SEO kategorien hører til under IT.
Jeg har ikke tilføjet mit link, fordi jeg ikke gider oprette mig som bruger, og jeg tror mange har det på samme måde: Jeg foretog en hurtigt cost benefit analyse:
"Er det værd at oprette en bruger blot for at få mit link herinde, nu hvor jeg alligevel ikke får så meget linkjuice og opmærksomhed ud af det?"
På nuværende tidspunkt er din side ikke så attraktiv, hvilket er logisk, da du lige har smidt den op. Jeg tror derfor ikke at du skal kræve at man skal tilføje sig som bruger for at tilmelde sit link. Det ern oget du kan tilføje om noget tid, når du har fået noget mere credit!
Håber du kunne bruge kritikken til noget.
God weekend!