Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan bliver jeg rig?

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

big dreams:

Hvordan bliver jeg rig?

Du starter med at kigge dig omkring og se på din familie, venner mm. Holder de af dig, støtter dig i op og nedture og kan du stole  på dem, er du allerede rig. Er de der ik for dig må du finde nogle der stoler på dig...

Og pengene de kommer nok en dag hvis de skal. Men spørgsmålet er blot om de er noget værd, iforhold til det andet.

Tilmeldt 9. Jun 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 13:38

Jeg har forskellige ting som jeg brænder for, men har lidt svært ved at se, hvordan jeg kan lave en forretning med de ting som jeg brænder for. Jeg tror, at jeg snart vil tage en friweekend og så skrive de ting ned som jeg virkelig brænder for at lave. Når jeg har helt præcis fundet ud af dette, så tror jeg at jeg kan ser det hele i et klare lys.

Tilmeldt 21. Jun 09
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 09:36

Hvorfor har en vindmølle 3 vinger......og ikke 4 5 eller 6 for den sags skyld.

Selvom jeg er stolt af den danske vindmølleproduktion......er det mig ubegribeligt, at man ikke kan lave noget der er kønnere at anskue og måske tilmed meget mere energifremmende........

Tænk STORT og fold "vingerne" ud......så når man langt....måske helt til skyerneWink

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:52

målet er intet - vejen er alt

Tilmeldt 9. Jun 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 15:09

numerouno:

Hvorfor har en vindmølle 3 vinger......og ikke 4 5 eller 6 for den sags skyld.

Selvom jeg er stolt af den danske vindmølleproduktion......er det mig ubegribeligt, at man ikke kan lave noget der er kønnere at anskue og måske tilmed meget mere energifremmende........

Tænk STORT og fold "vingerne" ud......så når man langt....måske helt til skyerneWink

Lige præcisSmile Jeg tror også, at en af mine største udfordringer er ikke at begrænse mig selv. Jeg har på nuværende tidspunkt allerede erfaret flere gange, at jeg kan langt mere end jeg umildbart tror, at jeg kan til at starte med. Det er jo en god erfaring af have med sig.

Super sætning du har skrevet til sidstBig Smile

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)