Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

iPhone programmør søges

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jun 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 01:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi får flere og flere henvendelser fra kunder, som påtænker udvikling af både store som mindre applikationer til iPhone, men ...

Vore egne udviklere i IT divisionen har travlt med andre projekter, så derfor søger vi iPhone programmører (freelance), som har de nødvendige kompetencer til at løfte spændende projekter og som kan føre en professionel dialog med vores kunder i relation til iPhone applikationer på mere eller mindre hånd - men fortsat i vort navn.

Er du personen, så send undertegnede et par ord om dig selv og dine iPhone kompetencer. Samtidig må du gerne fremsende information om din prispolitik m.v. Det vil fremme processen for at komme videre ...

Vi ser frem til at høre fra dig.

Venlig hilsen
IMG, International Management Group 

Steve H. Hansen, MD

Mail information til: shh@imgcorp.dk

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 09:28

Hej Steve

Det lyder som et rigtig spændende projekt. Jeg har tidligere udviklet software til iPhone samt andre mobile platforme, f.eks. J2ME, Symbian og Blackberry.

En e-mail med flere detaljer er sent til dig.

Med venlig hilsen

René

Fra Horsens
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 626
Skrevet kl. 10:29

Alt om både i Danmark

Fra Odense
Tilmeldt 9. Feb 07
Indlæg ialt: 180
Fra  Noergaard Andersen Skrevet kl. 10:43

Hejsa

Jeg kan ikke programmere iPhone applikationer, men jeg arbejder som grafisk designer og har længe gerne ville igang med at DESIGNE til iPhone apps. Så hvis i står og mangler en grafisk designer til nogle opgaver/projekter, står jeg til rådighed :)

Mvh Steffen

Steffen Nørgaard Andersen
Art director og grafisk designer - www.inze.it

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 09:09
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Iphone programmer er ikke svaert, jeg har en partner der lever af at lave IPhone moduler og saelger dem I apples dertil hoerende shop.

Saa hvis projektet kan outsources saa kan jeg tilbyde hjaelp gennem en af mine samarbejds partner.

Hilsen Michael Jacobsen

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 09:16
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hvis jeg var dig ville jeg gå efter et samarbejde med : http://urbanembassy.com/, de er nogle super innovative og kreative sjæle:D

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 09:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michael:

Iphone programmer er ikke svaert, jeg har en partner der lever af at lave IPhone moduler og saelger dem I apples dertil hoerende shop.

Saa hvis projektet kan outsources saa kan jeg tilbyde hjaelp gennem en af mine samarbejds partner.

Hilsen Michael Jacobsen

Jeg kan godt lide din udtagelse omkring at Iphone programmering ikke er svært! Det komme vel an på en del ting! Big Smile

Fra ingen
Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 09:03

Hej Steve.

Prøv evt med www.brainphant.dk

Han kan teknisk, men om han har tid :)

mvh

Anders Eriksen.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)