Nej de er ik ligeglad overhovedet!!! Og ID voks mm ligger slet ik i Coop... |
ok
ikke inde i dette marked - bare nysgerrig........
mvh
jesper
www.sliknet.dk
Nej de er ik ligeglad overhovedet!!! Og ID voks mm ligger slet ik i Coop... |
ok ikke inde i dette marked - bare nysgerrig........ mvh jesper www.sliknet.dk |
Ville også mene at de ville være interesserede i at afsætte flere varer, men forstår godt at de måske ikke er interesserede i at alle forhandler deres produkter - at det kun er faglige sælgere eller nogle de har godkendt... Men forstår ikke der kan være så mange butikker der forhandler hårprodukter af forskellig art - er alle disse oprettede som frisører eller findes der leverandører i Danmark af de kendte mærker, som er ligeglade med hvem der opretter sig som forhandlere? |
De er interesseret i selv at styre markedet. Altså ID Hair Company og de har valgt kun at forhandle via frisører der har faglig viden omkring produktet. Så alle dem som kan købe, med få undtagelser, er alle registreret som frisører. |
Hej Aminoer. Først vil jeg lige sige at jeg håber du får solgt din shop Lasse, jeg ved du har lagt rigtig mange timer i den, og at du sælger den billigt. Derudover må jeg desværre erkende mig uenig i ovenstående begruundelse. Jeg har flere gange været ude for, at jeg igennem en anden leverandør har kunne få voksen billigere, end hvis jeg har købt igennem frisører. Grunden er at importører, eller andre mellemmænd, kan købe meget mere hjem, end en almindelig frisørsalon. Derfor syntes jeg det er forkert at sige at prisen bliver højere. Casper. |
Nu er ID voks et dansk mærke, skabt af et dansk firma og sælges mere eller mindre kun i DK. Så hvor skulle de importere det fra? Desuden har de ændret politik siden det endte i Føtex. Så det er kun meget få der kan få det, og det bliver først efter ferien de igen kan skaffe noget, og Casper du ved godt hvorfor ;D |
Ja okay, importere var det forkerte ord, men jeg mener bare at nogle køber stort hjem, hvor det derefter bliver solgt ud til andre. Ja, det er jeg godt klar over. Hvilket jeg glæder mig til |