Hej amino'er Da jeg kun er 16 år og skal på efterskole næste år bliver jeg nød til at sælge min webshop. Det drejer sig om www.superstyle.dk Som jeg gerne vil sælge. Jeg har pt. kun haft 42 ordere og her kommer et par grunde: Jeg tager pt kun betaling via paypal og bank overførsel fordi jeg ikke kan lave aftale med pbs når jeg er under 18år og reklame har jeg hellere ikke brugt så meget på 60-70 doller på facebook og på google adwords 125 kr. Så er siden meget nem at Lave SEO på. Lige nu har jeg kun selv optimeret den med det jeg kan. F.eks. hvis man søger id hair er jeg på anden side på google og med Parucci er jeg nr. 8 på første side og flere der ligger godt. Og google billeder ligger jeg også ret godt med mange af dem. Og lige nu er mine priser meget lave og derfor tjener jeg hellere ikke så meget, men sikker på at hvis du satte dem op i nærheden af de andre så ville du kunne tjene godt. Og hvis du fik PBS så du kan tage dankort vil der også komme flere salg. Siden har haft 719 Besøg fra forskellige ip fra den 8 juni til den 18 juni og 4.733 Sidevisninger. Så Byd på siden nu per mail eller msn og hvis der er noget andet du gerne vil vide så send mig en mail på Lasse@superstyle.dk eller ansøg min Msn: Lasselykke@hotmail.com |
Flere der er interesseret i den ?