Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Denne mail rørte mig

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fik denne mail fra en bruger på Tigernet.dk og hvor er det dejligt når man får sådan en....

Jeg har nu brugt tigernet.dk i over 2 år og er stadigvæk imponeret over hvor godt og hvor simpelt det egentligt er.
Da min hustru boede i Dubai var det et fantastisk nem og billig måde at få sms'er frem og tilbage.
Vores kontakt ville have været meget tynd og slet ikke så varm og hyggelig uden 
tigernet.dk
Jeg har prøvet mange af de andre, og de har altid lige en skjult afgift og mildt sagt rodede brugerflader.

Jeg har anbefalet tigernet.dk til et par handicappede venner, bare i en bisætning, og var mildest talt chokeret over hvor stort et hul det fyldte i deres liv.

Ikke mere bøvl med at forklare hjælper/venner hvordan ens mobil fungerede og samtidigt giver tigernet.dk den handicappede mulighed for at følge sms'en på skærmen imens den bliver skrevet.

Tigernet.dk er en af de værktøjer i mit liv jeg nødigt ville være foruden, Og jeg anbefaler det varmt til alle der har venner/famillie/bekendte i udlandet, eller blot til folk som egentligt godt vil sms'e men som jeg ikke har blyantstynde fingre der passer til de gængste mobil tastaturer

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:55

Det bekræfter jo blot, at du har gjort en forskel for nogle andre... Yes

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 23:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Godt gået Niels Thumbs up from hereYes

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:58
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Et godt produkt giver altid glade kunder Yes

Tilmeldt 12. Jun 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 00:05

Ja, det varmer når folk kan bruge det man laver...

Tillykke Yes

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 08:52

Thumbs up! Det er benzin nok til at holde motoren kørende for enhver i lang tid!

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 09:01

Tillykke med det - Det må virkelig give et boost at vide at ens produkt kan gøre sådan en forskel. Flot.

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 09:17

tillykke,.

Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 658
Fra  Mustus Skrevet kl. 09:20

Hej Niels.

Ja, det er enormt motiverende, at få sådan en mail. Dejligt at blive bekræftet i det man laver.

Det kunne være, at man selv skulle tage sig tid til at skrive sådan en mail en gang imellem :-)

Mange hilsner Miriam

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)