Jeg har gennem et stykke tid gået med tankerne om at åbne en Jensens Bøfhus i en nærliggende by med omkring 45.000 indbyggere.
Jeg har i den forbindelse forsøgt at finde ud af hvad det kræver, men uden held. Er Jensens Bøfhus overhovedet en franchisekæde? og sidder der nogen derude som ved lidt om hvordan man evt. kan finde mere information over hvad det kræver?
Investeringen ligger ikke lige for døren, da jeg har investeret en del penge på det seneste, men jeg tror på at en Jensens Bøfhus restaurant er lige hvad byen mangler!
Jeg har ingen erfaring med restaurationsbranchen, hvilket også er en af grundende til at det ikke er hundred procent aktuelt, men det irriterer mig at jeg ikke kan finde mere information omkring deres franchise koncept.
Ronnikc: Mange tak for svaret! tankerne bag mit oplæg var blot, at det ikke ligger lige til højre benet, men blot var nogle løse tanker, og i den anledning faldt det mig ikke så fjernt med et debat oplæg, men beklager naturligvis hvis du mener oplægget var upassende, og beklager hvis jeg har givet dig unødvendige irritationer :)
Hej Jakob Prøv og skriv et forslag til dem om hvorfor lige netop du, skal have love at agere franchisetager i din by Du finder deres kontakt adresse her
Her er også et telefon nummer.
men bemærk lige denne sætning på deres kontakt side "Har du kommentarer, gode ideer eller andet, så hører vi naturligvis meget gerne nærmere"
Nu ved jeg ikke lige hvor din by ligger, men hvad med at kontakte Max (www.max.se) i sverige og høre om du kan starte op i danmark? Max-kæden slår både McDonalds og Burger King med flere længder med deres hamburgere:
1) Størrer sundt udvalg (en fyr har tabt 30 kg på 90 dage hvor han spiste en burger hver dag www.minimizeme.se)
2) Alle deres restauranter kører på vind-energi
3) De planter træer i afrika hvor antallet er afhængig af hvor meget mad (CO2) der sælges
4) og mange flere grunde :)
Den måde de kører deres kæde på er at de betaler alt ved opstart af ny restaurant. Så går man ind og er restaurantchef med deling af overskudet.
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....