Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til webshop

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Vanløse
Tilmeldt 4. Mar 06
Indlæg ialt: 48
Fra  Den Intelligente Krop Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rene,

Som ScanNet shop ejer og tidligere "billig shop start, få varer" iværksætter, så vil jeg med den erfaring jeg har nu, tilråde dig at gå kraftigt efter en Magento shop.

Der vil du ikke blive begrænset af "out-of-box" konceptet som fx ScanNet og Dandomain har. Jeg kender ikke DanDomain så godt, men ScanNet shoppen er fin til små behov.

Det var min mening. Håber du kan bruge den til noget.

med venlig hilsen

Tommy

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 10:54

Gernot:
Som ScanNet shop ejer og tidligere "billig shop start, få varer" iværksætter, så vil jeg med den erfaring jeg har nu, tilråde dig at gå kraftigt efter en Magento shop

Så vil jeg lige tilføje at den pris jeg tidligere gav var med en shop bygget på Magento.

Fra Rødovre
Tilmeldt 4. Jan 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 11:42

Hej Rene.

Som du kan se af dine svar, så kan det være både enkelt og billigt at starte en webshop. Det er selve afsætningen af dine varer du bør fokusere på.

De forskellige platforme for e-handel favner nogenlunde de samme funktionaliteter, så det er vigtigt at evaluere, hvordan du vil tiltrække kunder til din butik, hvordan du vil transformere de besøgende kunder til betalende kunder og hvordan du vil fastholde dine kunder, så de kommer tilbage og køber dine varer.

I den fase af din forretningsudvikling bør du især kende dine kunder, deres forventede efterspørgsel og hvordan du vil positionere dine udbudte varer i forhold til efterspørgslen. En god lille øvelse:

Hvem er dine potentielle kunder?

Hvor får jeg kontakt til dem (prøv at tænke lidt ud af boksen, hvis du nu ikke må nævne den blodrøde markedsplads: Google)

Hvordan får jeg kontakt til dem?

Hvilken oplevelse forventer de når de skal købe min vare?

Hvilke af mine varer vil især blive efterspurgt?

Hvilke af mine varer vil jeg især gerne afsætte?

Hvordan ville du sælge din vare, hvis du mødte en tilfældig kunde på gaden?

Det er min erfaring, at når du kan svare nogenlunde på ovenstående spørgsmål, så er du klar til at vælge en næsten vilkårlig platform, men lyt til din e-handels partner og få erfaring og professionel rådgivning, så du får renoveret, indrettet og dekoreret din online butik efter din plan for salg af dine varer.

Mvh

Jens Adamsen

Fra Nordsjælland
Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 19:54

Mange tak for svarene til alle. Det er jo overvældende med muligheder jeg har for webshop-løsning.

Jeg kigger nærmere på alle jeres tilbud, så meget vil jeg love.

Renè

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)