Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

søger programmør til webportal

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 28. Jun 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg er interesseret i at høre om her skulle sidde en programmør, der kan give et tilbud på at programmere en basis-prissammenligningsside lidt som edbpriser.dk. Den skulle gerne indeholde samme basisfunktioner.

Umiddelbart skal der være:

Opdeling af produkter i kategorier og underkategorier

Mulighed for søgning efter produkter via søgeord.

Mulighed for lister af produkter efter pris leveringstid mv,

Siden skal indeholde en forhandler-del, hvor forhandlere har mulighed for at lægge deres egne varer ind i de forskellige kategorier.

Mulighed for lidt statistik til forhandlere på antal klik på de enkelte produkter.

Evt. et bannersystem.

Evt mulighed for brugerregistrering med e-mail.

Der er allerede udarbejdet et design til siden.

Jeg håber, at der sidder nogle kloge/dygtige programmører, evt studerende som har mod på / lyst til at hjælpe med at få lavet sådan en side. Desværre er der ikke de store penge til rådighed til projektet, uden at der dog er tale om det, man kalder gratis arbejde.

Er der måske nogen, der ved, om man kan købe et script til prissammenligningsformålet - eller skal det mon kodes helt fra bunden? Efterhånden findes der jo en del prissammenligningssider på nettet!

Jeg håber på mange  tilbagemeldinger

Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 485
Skrevet kl. 21:01

Hej,

Jeg er studerende, men skriver stadig rigtig godt de fleste programeringssprog. Da jeg er studerende kan jeg oftest lave tingene ind udannet programøre, hvis du er interesseret i et uforpligtende tilbud kan du skrive til mig på krii08@hotmail.com

Fortsat god dag!

Mvh Kristoffer

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 21:07

Hvis du skal have mange varer ind fra hver forhandler, får du helt sikkert større succes med din side hvis du gør det muligt for dem automatisk at importere til din portal fra en cvs-fil, kommasepareret fil eller lignende. At taste hver enkelt vare ind er i hvert fald en dræber, men jeg ved jo heller ikke om det er sådan du tænker det skal foregå :-)

Just my two cents, hvis du ikke allerede havde tænkt på det :-)

Mvh
Peter

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Fra Aarhus V
Tilmeldt 16. Jul 07
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 03:25

Hej mathiasen

Nu er det lidt svært at komme med et konkret tilbud udfra det du skriver, det kan komme til at koste fra 15.000kr til x00.000kr.

Hvis du kunne skrive en lidt dybere beskrivelse af projektet, og sende den til mm@gotweb.dk, så vil jeg med glæde sende dig et tilbud.

Mads Madsen

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 07:06

Hvor stor indsigt har du i den tekniske opbygning af feks edbpriser og pricerunner?

Deres systemet er lavet så de henholdsvis selv crawler forhandlerens side, eller der ligger en fil på webshoppen med alle informationerne. Derved kører systemet fuldautomatisk og hele tiden med opdaterede priser.

Du får ingen af dine forhandlere til at gå ind og oprette hele sit varekartotek og derefter opdatere det hver gang priserne på deres webshop går op eller ned, det er simpelthen for tidskrævende. Hvilket vil resultatere i forkerte lagersituationer og priser.

Det er ikke for at sætte en nål i dit projekt, men jeg syntes du skal skrive en udførlig kravspecifikation samt forretningsplan for siden først, inden du kaster dig halvhjertet ud i noget. Det kan hutigt komme til at koste dig de forkerte penge.

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 13:59

Projektet udmidbart kunne laves i en simple udformning med en af de kendte opensource commerce loesninger.

Skal du ud i en mere skreadersyet loesning saa kig paa LifeRay/Glassbird som er Java baseret og kan tilpasses dine specifike krave.

Hilsen Michael

Loesningen kommer nok til at svare til dit budget, men her skulle vi knne varer med, saa sender du mig en forespoergelse saa er vi et skridt naermerer!

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 14:07

Hej Mathiasen!

Jeg vil ligeledes melde mig under fanen!

Gennem 1902 Software kan vi leverer Grafisk design, udvikling, installation samt rådgivning.

Er det muligt for dig at sende mig en mail, min adresse er peter.skouhus@1902software.com 

Du kan læse om 1902 på www.1902software.dk samt se referencer på http://www.1902software.dk/index.php?id=41

God weekend!

Mvh

Peter

Tilmeldt 28. Jun 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:01

Hvis du skal have mange varer ind fra hver forhandler, får du helt sikkert større succes med din side hvis du gør det muligt for dem automatisk at importere til din portal fra en cvs-fil, kommasepareret fil eller lignende. At taste hver enkelt vare ind er i hvert fald en dræber, men jeg ved jo heller ikke om det er sådan du tænker det skal foregå :-)

Just my two cents, hvis du ikke allerede havde tænkt på det :-)

Mvh
Peter

Hej Michael,  Peter med flere

Mange tak for jeres input og forslag.  Jeg mailer jer en af de nærmeste dage for mere info..

Ja - planen er at lave en automatiseret import. Men da portalen er tænkt i et nichemarked hvor forhandlerne typisk ikke har rigtig mange produkter og priserne ikke flytter sig så hurtigt som på eks. edb-udstyr - så overvejer jeg om det er fornuftigt / muligt  at få lavet  en både og - løsning. hvor mindre forhandlere med få produkter manuelt kan indtaste produkter og manuelt kan opdatere deres priser  - sideløbende med at der er udviklet mulighed for automatisk importering fra eks. cvs..

Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 485
Skrevet kl. 13:05

mathiasen:

Hej Peter

Tak for dine "two cents" - ja planen er at lave en automatiseret import. Men da portalen er tænkt i et nichemarked hvor forhandlerne typisk ikke har rigtig mange produkter og priserne ikke flytter sig så hurtigt som på eks. edb-udstyr - så overvejer jeg om det er fornuftigt  at få lavet  en både og - løsning. hvor mindre forhandlere med få produkter manuelt kan indtaste produkter og manuelt kan opdatere deres priser  - sideløbende med at der er udviklet mulighed for automatisk importering fra eks. cvs..

Hej,

Altså hvis brugeren selv skal kunne indtaste priserne, kan vi sagens hjælpe det til en rimlig billig pris. Da det så ikke kræver så meget..

mvh Kristoffer

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 13:16

Uanset hvad er det fint med en både- og løsning. Mange, især helt små, forhandlere har måske slet ikke mulighed for at eksportere deres varer til f.eks. en CVS-fil, så det er fint at der er mulighed for dem for at taste manuelt ind :-)

Mvh
Peter

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)