Hej Aminoer Jeg er interesseret i at høre om her skulle sidde en programmør, der kan give et tilbud på at programmere en basis-prissammenligningsside lidt som edbpriser.dk. Den skulle gerne indeholde samme basisfunktioner. Umiddelbart skal der være: Opdeling af produkter i kategorier og underkategorier Mulighed for søgning efter produkter via søgeord. Mulighed for lister af produkter efter pris leveringstid mv, Siden skal indeholde en forhandler-del, hvor forhandlere har mulighed for at lægge deres egne varer ind i de forskellige kategorier. Mulighed for lidt statistik til forhandlere på antal klik på de enkelte produkter. Evt. et bannersystem. Evt mulighed for brugerregistrering med e-mail. Der er allerede udarbejdet et design til siden.
Jeg håber, at der sidder nogle kloge/dygtige programmører, evt studerende som har mod på / lyst til at hjælpe med at få lavet sådan en side. Desværre er der ikke de store penge til rådighed til projektet, uden at der dog er tale om det, man kalder gratis arbejde. Er der måske nogen, der ved, om man kan købe et script til prissammenligningsformålet - eller skal det mon kodes helt fra bunden? Efterhånden findes der jo en del prissammenligningssider på nettet! Jeg håber på mange tilbagemeldinger |
Hej,
Jeg er studerende, men skriver stadig rigtig godt de fleste programeringssprog. Da jeg er studerende kan jeg oftest lave tingene ind udannet programøre, hvis du er interesseret i et uforpligtende tilbud kan du skrive til mig på krii08@hotmail.com
Fortsat god dag!
Mvh Kristoffer