Hjælp. Jeg fatter altså bare ikke det her.
Jeg har lavet mig et enkeltmands firma. Og nu skal jeg ud og have mig en firma bil. Jeg er kommet frem til at jeg vil lave en financial leasing af en bil. Men nu begynder jeg at høre noget om VSO. Det forstår jeg ikke. I det jeg har lavet mit firma så har jeg lavet som et enkeltmands firma skal man så lave det om til VSO og hvad får jeg ud af det og er der nogle minusser i at lave VSO??
Er der en som kan hjælp mig lidt med +/- ved vso og skal jeg bruge VSO hvis jeg vil lave en leasing af en bil. ( jeg er med på at jeg skal betale skat af bilens værdi når jeg bruger den privat osv.) så det er ikke det jeg skal have hjælp til.
|
Fotografen:I det jeg har lavet mit firma så har jeg lavet som et enkeltmands firma skal man så lave det om til VSO og hvad får jeg ud af det og er der nogle minusser i at lave VSO??
VSO har intet med den juridiske måde du har organiseret dig på. Det er alene en skatteberegningsmåde som du kan tilvælge. Om det er fornuftigt i dit tilfælde kan jeg anbefale at få din revisor til at rådgive om.