Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E bog sikkerhed

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Jun 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er jo som sagt i gang med at fin pudse min første e book, og har nogle sikkerhedsmæssige spørgsmål.

Hvordan laver jeg en pdf fil, som man ikke kan kopir fra, (altså gøre det så svært som muligt at hugge den)?

Hvordan får jeg en slags serie nummer på alle de e-bøger jeg sælger? evt. med en tjeneste som gør det automatisk. Så jeg modtager serienummert på de kunder som har købt bogen, så det kan virke som en afskrækkende effekt, med at jeg nemt kan finde ud af hvem der har lagt min bog ud som en torrent, f.eks.

Håber det er til at forstå xD

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:02

Du kan ikke sikre dig 100% mod kopiering - men du kan gøre det lidt mere besværligt :)

Med Adobe PDF professional (og andre af deres produkter hvor det er indbygget) kan du selv vælge hvilken beskyttelse du ønsker og om du vil vandmærke filerne - enten, som de fleste af os gør, med køberens navn og email, eller med et serienummer, som du selv foreslår.

Jeg har i lighed med andre valgt at få lavet et system til min SEO bog der gør det hele automatisk. Det er en shop bygget på Redpitt Webshop platformen. Jeg er lidt doven, så jeg overlader som regel kedeligt rutinemæssigt arbejde til computere :)

Tilmeldt 12. Feb 09
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 19:04

Mikkel deMib Svendsen:

Jeg har i lighed med andre valgt at få lavet et system til min SEO bog der gør det hele automatisk. Det er en shop bygget på Redpitt Webshop platformen. Jeg er lidt doven, så jeg overlader som regel kedeligt rutinemæssigt arbejde til computere :)

Hej Mikkel 

Et godt svar, men er det sådan du vil uddybe lidt? Kræver det en programmør, som kan sætte det op, så det med numrene kører automatisk, eller hvordan skal det bygges op? 

Dbh. Mathias Fisker

www.spin27.dk , www.studie-kalender.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:10

Ja, hvis du vil automatisere det så kræver det en programmør - eller et system som allerede er lavet til det.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 20:57
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 2 person

Mathias Fisker:
Et godt svar, men er det sådan du vil uddybe lidt? Kræver det en programmør, som kan sætte det op, så det med numrene kører automatisk, eller hvordan skal det bygges op? 

Du kan jo få Mikkels firma til at give et tilbud på det - eller du kan snakke med Kristian Deiborg fra Cygnet (han er også Amino). Han har lavet det system, jeg sælger min SEO bog med, og det er fuldautomatisk, kan svejse under vand, give bryst, følge op og meget mere. Og det lægger automatisk navn og den slags i hver PDF + nogle andre små hyggelige sager, så den gamle her kan følge lidt med i, hvad der sker Wink

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 09:17

ChrisPowles:

Håber det er til at forstå xD

Hej Chris,

Det er til at forstå.

Du skal på en måde få din server til at lave disse pdf'er med det samme, sørger for de bliver krypteret og sendt til kunden. Husk at lade værd med at sende selve bogen til kunden, men giv dem et link hvor den kan hentes via og så serveren automatisk sletter disse filer løbende. E-mail indbakker er ikke glade for store filer. Jeg kan desværre ikke henvise til en eksisterende tjeneste der kan dette, men vi har lavet et system som Martin Thorborgs e-pusher og Thomas Rosenstands Seo-Lex bliver solgt fra, som kan dette.

Desuden er der indlagt mulighed for at opsætte et marketingsforløb hvis du tilbyder en light version, hvor du kan sende e-mails f.eks. 3, 5 10, 19 og 50 dage efter køb - denne teknik bruger Martin og Thomas med stor succes.

Fang mig på ks@cygnet.dk eller 6130 7560 hvis du vil høre mere.

Og tak for anbefalingen Thomas.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 10:52

> Du kan jo få Mikkels firma til at give et tilbud på det

Den løsning jeg bruger er en "pakkeklar" Bog eShop der er lavet som en udvidelse af Redpitt. Den er fuldt ud automatiseret med vandmærkning, et meget fleksibelt "action mail" system, til automatisk opfølgning og statistik på dette osv. Det jeg er glad for ved min løsning er, at jeg har alle de almindelige funktioner i Redpitt webshop og CMS, så jeg kan frit lave sider, blogs osv - alt det man iøvrigt kan med Redpitt :)

Hvis du er interesseret i at høre mere om den løsning kan du gribe fat i vores salgschef Zakir (zakir@redpitt.com) - der iøvrigt også er her på Amino ...

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)