Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv mig lige feedback !!!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Som en meget sportsinteresseret person er jeg i gang med etablere et firma, som tilbyder sms service til fodboldfans i DK. Først og fremmest skal det dække superliga og senere helt ned til serie bold.

Mine tanker går på at køberne får en sms hver gang ved scoring og hvert 15 minut omkring kampens situation.

Denne service skal koste 20-30kr pr kamp man vælger.

Er der muligheder for denne virksomhedsform??

Hvis det lyder interessant og man gerne vil meldes til så giv lige lyd fra dig:-).

Fra Århus
Tilmeldt 15. Jun 09
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 12:21

Det er sku et godt spørsmål. men jeg kan ikke se hvad problemet med den service skulle være,

har du det software mæssige på plads

men det er nok teleselskaberne du skal tage kontakt til. de sider med den teknologiske del af dit projekt.

der kunne måske også findes software på nettet som giver mulighed for en slaks mailing via sms.

Fra København
Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 12:34

bare så du ved det, så er det allerede opfundet.. og billigere end det du vil tage for det...

Tilmeldt 14. Mar 09
Skrevet kl. 12:41

Hey Morten

Tak for hurtig svar.

Ja jeg mangler stadig hjemmesiden osv. Men sms systemet er på plads.

Tilmeldt 14. Mar 09
Skrevet kl. 12:41

Hej Tim

Hvad hedder det du snakker om?

Fra Århus
Tilmeldt 15. Jun 09
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 12:42

Du må da lige smide et link til konkurrenterne ellers er der jo ikke nogen som får noget ud af det. :)

Fra Tarm
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 256
Fra  Inmobile ApS Skrevet kl. 12:43

Hej Sæler Kongen,

Hvis du mangler hjælp til din SMS service eller ønsker en sikker og stabil SMS gateway, som kan håndtere alt hvad du har brug for, så smid en mail til sl@inmobile.dk eller pr. telefon 88 33 66 99.

Jeg håber at høre fra dig.

Med venlig hilsen
Søren Larsen

Fra Tarm
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 256
Fra  Inmobile ApS Skrevet kl. 12:49

Hej igen,

Jeg glemte da helt at kommentere på din idé!

Jeg tror helt sikkert, at du kan få tilmeldte til sådanne services -  jeg kunne godt have brugt en sådan service under fx Le Mans Wink  Vi har flere kunder, som udbyder noget lign., bare i andre brancher. Du skal sørge for at afsætte både tid og penge til markedsføring, da du skal helt ud til forbrugerne med dit budskab. Jeg har et par idéer til nogle effektive markedsføringsstrategier, men dem kan du høre mere om, hvis du kontakter mig..

God vind med projektet!

Med venlig hilsen
Søren Larsen

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)