Som en meget sportsinteresseret person er jeg i gang med etablere et firma, som tilbyder sms service til fodboldfans i DK. Først og fremmest skal det dække superliga og senere helt ned til serie bold.
Mine tanker går på at køberne får en sms hver gang ved scoring og hvert 15 minut omkring kampens situation.
Denne service skal koste 20-30kr pr kamp man vælger.
Er der muligheder for denne virksomhedsform??
Hvis det lyder interessant og man gerne vil meldes til så giv lige lyd fra dig:-).
Hvis du mangler hjælp til din SMS service eller ønsker en sikker og stabil SMS gateway, som kan håndtere alt hvad du har brug for, så smid en mail til sl@inmobile.dk eller pr. telefon 88 33 66 99.
Jeg tror helt sikkert, at du kan få tilmeldte til sådanne services - jeg kunne godt have brugt en sådan service under fx Le Mans Vi har flere kunder, som udbyder noget lign., bare i andre brancher. Du skal sørge for at afsætte både tid og penge til markedsføring, da du skal helt ud til forbrugerne med dit budskab. Jeg har et par idéer til nogle effektive markedsføringsstrategier, men dem kan du høre mere om, hvis du kontakter mig..