Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få skridsikre fliser i din brusekabine - nemt og billigt!!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Normal 0 21 false false false DA X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4

Hej Aminoer

Nu er det min tur til at tilbyde jer noget billigt. Vi har lanceret vores antiskrids-behandling til private, så også private brusekabiner, trapper, emaljebadekar osv. kan blive mere sikker at færdes på når de er våde.

Behandlingen er usynlig, skader ikke fliserne, kan rengøres normalt og holder mellem 2-5 år.

Vi kunne godt tænke os at udbrede kendskabet til behandlingen, da mange anser det som værende trolddom og ikke rigtig tror på at det virker. MEN DET LOVER JEG DET GØR!

Derfor vil jeg tilbyde jer at købe en sådan 500ml's behandling til 150kr. = 50% rabat!! Til gengæld ville jeg være rigtig glad hvis i bagefter i denne tråd, eller på mail, vil skrive ris eller ros, anbefalinger, erfaringer osv.  

500ml rækker til 6-8kvm. Behandlingen sprøjtes på det rengjorte gulv, tørre i 2 min og skylles af med vand. Herefter er skridsikkerheden på våde fliser (og emaljebadekar) steget med 200-300 %. Ja det lyder utroligt, men jeg lover den er god nok.

I kan overføre pengene eller få tilsendt faktura.

Skriv i tråden, ring eller mail til: steffen.olsen@flexitechs.dk – 24 67 98 28

hilsner fra Steffen

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Apr 08
Skrevet kl. 13:11

Der er ikke den store respons, men tilbuddet gælder måned ud. God søndag til alle

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Apr 08
Skrevet kl. 13:13

Der er ikke den store respons, men må hellere lige sige at tilbuddet gælder måneden ud. God søndag til alle

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 13:38

Tænk, det lyder blot somom det er noget ætsende som æder emailjen på fliserne?

Jimmy

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Apr 08
Skrevet kl. 14:24

Dimsedut:

Tænk, det lyder blot somom det er noget ætsende som æder emailjen på fliserne?

Jimmy

Hej Jimmy

Nej det sker ikke. Det er en syrlig væske ja, men den er ikke stærkere end et almindelig rengøringmiddel.

Behandlingen ætser IKKE i flisens overflade for at lave en mere ru overflade - Hvis behandlingen slides helt ned fremstår fliserne som før de blev behandlet. Væsken danner en mikroskopisk hinde på overfladen som danner små ringe. I disse ringe opstår der et vakuum når man træder på fliserne med bare fødder. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)