Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Exchange Assistance Søges

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Jul 07
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 01:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Vi er et mindre IT konsulent firma, med fokus på ERP systemerne XAL og C5.
Men ind imellem, er vi nødt til at tage hånd om andre opgaver, selv om vi helst vil
holde fokus på vores spids kompetancer.

Lige nu har vi en lille opgave, til en free-lancer eller etableret IT firma.

Opgave:

Kunden er en håndværkervirksomhed med 7-8 ansatte. De benytter en Microsoft Small Business Server 2003. Indtil nu har kunden kun haft 1 e-mail adresse, men ønsker at benytte den medfølgende Exchange på deres server, således at de fleste ansatte, får deres egen e-mail adresse. Serveren er installeret, og opdateret med div. service-packs. Der kan evt. etableres opkobling til serveren.

Virksomheden er placeret i Nordjylland. Men, hvis det er muligt må opgaven gerne løses vi opkobling.

Er dette en opgave du/I har mod på, så send mig dine kontaktoplysninger, samt timepris + evt. løst estimat.

Opgaven er som sådan ikke akut, men det vil foretrækkes, hvis den kan påbegyndes inden for overskuelig fremtid.

Mvh

Dakota

Tilmeldt 22. Sep 08
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 01:23

Hej

Jeg kan evt sætte det op via fjernskrivebord.

Send gerne flere detaljer via PM.

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 09:46

Hej Dakota,

Det lyder lige som en opgave for mig...

Jeg kan lave det i indeværende uge, via fjernopkobling.

Send mig en mail med data !

vh.

Michael

LanSoft A/S - Vi er ligenu igang med at lave nogle store  spændende Forretningsportaler, B2B , således at kunden og leverandøren kan udveksle og styre leverancer,

Fra Vejle
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 09:51

Hej Dakota

Jeg har sendt dig en PM.

Ole Stanstrup

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 19:36

Hej,

Mit firma er placeret i den nordlige halvdel af Jylland og tilbyder løsning af blandt andet den type opgaver, som du nævner.

Sender dig en PM :) 

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 22:17

Hej Jeg vil vaere I Hobro sidst paa ugen, de opgaver i naevner samt andre opgaver der skulle komme mener jeg at vi kan loese paa opgave basis.

Mit Nummer er 5280 7156.............Ringer i til mig saa kan vi komme vidre, det vaerende sig serverer eller bare lidt hjemme side programmering.

Hilsen Michael

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)