Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdspartner til Solcelleprojekt

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Birkerød
Tilmeldt 12. Apr 07
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg søger en samarbejdspartner til udvikling af et koncept inden for solcelle branchen.

Hvad  konceptet præcist skal omhandle skal vi finde frem til sammen, dvs. vi starter fra bunden og analyserer os frem til et potentielt marked hvor vi kan opbygge en virksomhed - på lige fod 50/50.

Din baggrund er, som jeg ser det ligegyldig - blot kemien og ambitionsniveau stemmer overens.

/Christian

Fra Århus
Tilmeldt 15. Jun 09
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 21:11

Det kunne sagtens være noget for mig. hvilken retning personal gevinst eller hvad siger du til projekt som har en eller anden form for social økomomisk dimention. 

mvh morten.

Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 21:28

Nu er det ikke fordi jeg vil skyde din idé ned, da solceller helt sikkert er vejen frem for fremtidig energi.. men...

Hvad er din personlige motivation eller faglige baggrund for at kaste dig ud i lige præcis solceller??

Jeg spørger fordi solceller er et højteknologisk produkt der koster, og det ikke bare lige er sådan at kaste sig ud i..

Hvis du ikke har nogen særlig forudsætning for netop solceller, andet end du tror på det er vejen frem og gerne vil være en del af det, så skriv det.. Hvis du har et stort drive og virkelig brænder for det, og sælger du din idé, holdning eller dig selv, er det nemmere at finde evt. samarbejdspartnere...

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Fra Birkerød
Tilmeldt 12. Apr 07
Skrevet kl. 21:50

Hej Morten

Motivationen for at starte op skyldes primært et ønske om at være selvstændig - men forretningen skal naturligvis kunne løbe fornuftigt rundt.

Kan du sende din email adresse, så kan jeg uddybe mere.

Daniel K: Tak for dine kommentarer.

/Christian

Fra Århus
Tilmeldt 15. Jun 09
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 10:24

hej er du stadigvæk her inde. når jeg klikker på din profil får jeg en error massage.

Fra Birkerød
Tilmeldt 12. Apr 07
Skrevet kl. 19:49

Jeg har haft problmer med at sende PM.

Du kan skrive til mig på: solcelle@live.dk

/Christian

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)