Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Grafisk ekspertise

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Som nystartet freelance grafiker pr. 1. september (officielt) vil jeg gerne tilbyde min grafiske ekspertise til de, der måtte ønske den.

Jeg har siddet med alt i tryksager og kan tilbyde produktion af tryk på alt. Derudover roder jeg lidt med hjemmesider, men det er mest det design-mæssige, jeg går op i. Alle de smarte features aner jeg intet om

Til gengæld ved jeg alt om tryk og kan svare på dine tekniske og andre spørgsmål, der måtte være.

Kontakt mig endelig, hvis det har interesse!

KH: Bettina

Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 15:36
Hej Bettina,

Lyder spændende... Har du nogle referencer vi må se? :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:53
Hej Paul

Tænker du på hjemmesider har jeg indtil nu kun lavet min egen  Og den er, som du kan se, meget simpel.

Mht. tryksager har jeg desværre ikke så meget, da det jo er lavet på forskellige arbejdspladser gennem tiden. Men det sted, jeg har lært mest, er Phønix-Trykkeriet i Århus (nu Scanprint). Her har jeg bla. siddet med Menighedsrådenes Blad, publikationer for forskellige afdelinger af UN, årsregnskab for Den Afrikanske Bank, Bladet for Århus Havn, et blad for (det nu lukkede) Center for Tilgængelighed: Form&Funktion - lavet i samarbejde med Austin Grandjean (anerkendt grafiker hos Gyldendals). Det var et meget spændende samarbejde. Publikationer for DMU.

Derudover har jeg siddet med visitkort, brevpapir, konvolutter, brochurer, foreningsblade, plakater, annoncer, avissider osv. for alle mulige kunder. Og tjekket udefrakommende jobs, hvorved jeg har fået en meget bred erfaring med de faldgruber, man skal passe på ved tryksager. Af samme årsag er jeg meget sikker i min levering til trykkeriet i dag og undgår dermed dumme fejl, der kan gøre det hele betydelig dyrere. Jeg taler af erfaring, hvad det gælder...

Se også gerne min hjemmeside, hvor jeg har fået smidt et par udtalelser ind... www.sandfaer-andersen.dk

Hvis ikke dit spørgsmål blev besvaret, må du endelig skrive igen!

KH: Bettina

Fra Hals
Tilmeldt 16. Aug 06
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 16:03
Hej Betinna og Poul,

Velkommen til Betinna - jeg vil skam ikke udelukke, at jeg kunne få brug for en freelance grafiker - så hvis du har noget materiale du har lavet - det behøves ikke at være til virksomheder, jeg kunne bare godt tænke mig at se dine færdigheder! I øvrigt held og lykke med dit nye virke!

Både Poul og Betinna - I er mere end velkommen til at besøge min lille virksomhedwww.k5m.dk - finder I noget interessant, så spørg endelig! Der findes ingen "dumme" spørgsmål - kun "dumme" svar og dem skal jeg nok lade være med at komme med!

Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 16:16
Tillykke med din nye virksomhed.

En anden gang skal du holde dine indlæg i én kategori, og ikke smide det flere steder i diverse kategorier.
Direkte salg mm som du reklamerer med hører mere hjemmes i kategorien ''Jeg har et godt tilbud til dig'' - hvor du også har lagt indlægget.

Held og lykke med nye kunder

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:30
Dato: 17-08-2006 16:16:17 Forfatter: netMedia.dk Tillykke med din nye virksomhed.

En anden gang skal du holde dine indlæg i én kategori, og ikke smide det flere steder i diverse kategorier.
Direkte salg mm som du reklamerer med hører mere hjemmes i kategorien ''Jeg har et godt tilbud til dig'' - hvor du også har lagt indlægget.

Held og lykke med nye kunder

Det fandt jeg så ud af senere. Sorry!

/Bettina

Fra Århus C
Tilmeldt 2. Mar 06
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 09:52
Hej Bettina

Velkommen i klubben

Jeg er selv grafiker og startede mit grafiske design bureau logomotiv 1. januar. Det har været en spændende, lærerig og nogen gange frustrerende proces. Her efter 8 mdr. er der virkelig kommet gang i forretningen og kalenderen er fyldt en måned frem - herligt.
Så jeg vil bare ønske dig held og lykke med opstarten.

Mvh Rasmus

www.logomotiv.com

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)