Hej Paul
Tænker du på hjemmesider har jeg indtil nu kun lavet min egen

Og den er, som du kan se, meget simpel.
Mht. tryksager har jeg desværre ikke så meget, da det jo er lavet på forskellige arbejdspladser gennem tiden. Men det sted, jeg har lært mest, er Phønix-Trykkeriet i Århus (nu Scanprint). Her har jeg bla. siddet med Menighedsrådenes Blad, publikationer for forskellige afdelinger af UN, årsregnskab for Den Afrikanske
Bank, Bladet for Århus Havn, et blad for (det nu lukkede) Center for Tilgængelighed: Form&Funktion - lavet i samarbejde med Austin Grandjean (anerkendt grafiker hos Gyldendals). Det var et meget spændende samarbejde. Publikationer for DMU.
Derudover har jeg siddet med visitkort, brevpapir, konvolutter, brochurer, foreningsblade, plakater, annoncer, avissider osv. for alle mulige kunder. Og tjekket udefrakommende jobs, hvorved jeg har fået en meget bred erfaring med de faldgruber, man skal passe på ved tryksager. Af samme årsag er jeg meget sikker i min levering til trykkeriet i dag og undgår dermed dumme fejl, der kan gøre det hele betydelig dyrere. Jeg taler af erfaring, hvad det gælder...
Hvis ikke dit spørgsmål blev besvaret, må du endelig skrive igen!
KH: Bettina