Tag evt. fat i Tim Sarafian - Google ham - og hør hvad han kan tilbyde. Er ikke opdateret på hans virkeområde - men har haft en super erfaring med ham i forbindelse motivation ift. salg generelt.
Lasse
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
Vi starter salgstræningsforløb op til selvstændige i Århus den 8. september. Vi gør det på samme måde som i København, hvor vi samler 18 selvstændige i eksternt salgskontor. Her kører vi salg og salgstræning en gang om ugen i en blanding af undervisning, coaching og implementering. Det vil sige at du sælger på selve dagen med de bedste undervisere og coaches i ryggen sammen med 18 ligestillede "nye" kollegaer.
Kan sige at vores kursister bookede 84 salgsmøder på vores tirsdagshold i denne uge:-)
Vi har stadig ledige pladser på Århus holdet til september.
på aminos event her i juni var jeg til workshop hvor det var salgtrænerne der stod for salgsworkshoppen. og ud fra det kan jeg anbefale dem. de har et godt koncept der sikkert kan være effektiv til de fleste. desværre må jeg lige selv vente lidt med at kontakte dem.
Jeg har med stor fornøjelse modtaget sparring og tæning af Leon Birdi - Se evt. www.Birdi.dk
Hør først hans podcast som kan hjælpe dig godt på vej!
Du er velkommen til at kontakte mig på + 45 20 84 21 31, for at høre om mine erfaringer med forløbet med Birdi, men også forløbet i mellem at være Malermester til rå kanvas sælger!!! Der er mange tanker der flyver igennem en i sådanne en proces!
Kig på www.detgodesalg.dk der er åbne kurser i salg. Men ikke nok med det, du får et helt Blended Learning træningsforløb, der er den dokumenterede mest effektive måde at træne på. Så kan du holde gryden i kog og træne, når du har lyst og behov for det.