Hej alle. Jeg ville lige høre et par meninger vedr. om I/du tror at der mangler dropshipping-leverandører her i Danmark? Lad os sige at jeg ejer en cykel-webshop, en spil/dvd-webshop, samt en tøj-webshop. ;-) Forestil dig nu at jeg går og overvejer at udvide mit lager, og snarest blive dropship-leverandør. Jeg vil dermed have et stort varelager med mange forskellige varer og dermed mulighed for at blive en god stor dropship-leverandør. (Jeg forestiller mit et kæmpe lager med nogle unge der står og pakker en masse varer, som skal seneste rundt til hele landet)
Jeg synes selv der mangler nogle store danske dropship-leverandører - specielt til de unge. Men er det kun mig? Bla. har jeg her på Amino lagt mærke til mange unge - også under 18 - der spørger efter danske dropship-leverandører. Men er de folk serriøse og er der nok af dem? Med venlig hilsen En eventuelt kommende dropship-leverandør ;-) |
I er selvfølgelig også velkommen til at komme med en kommentar hvis I kunne være interesseret i at sælge via. dropshipping!