Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dropshipping muligheder.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg ville lige høre et par meninger vedr. om I/du tror at der mangler dropshipping-leverandører her i Danmark?

Lad os sige at jeg ejer en cykel-webshop, en spil/dvd-webshop, samt en tøj-webshop. ;-) Forestil dig nu at jeg går og overvejer at udvide mit lager, og snarest blive dropship-leverandør.

Jeg vil dermed have et stort varelager med mange forskellige varer og dermed mulighed for at blive en god stor dropship-leverandør. (Jeg forestiller mit et kæmpe lager med nogle unge der står og pakker en masse varer, som skal seneste rundt til hele landet) Yes

Jeg synes selv der mangler nogle store danske dropship-leverandører - specielt til de unge. Men er det kun mig?

Bla. har jeg her på Amino lagt mærke til mange unge - også under 18 - der spørger efter danske dropship-leverandører. Men er de folk serriøse og er der nok af dem?

Med venlig hilsen

En eventuelt kommende dropship-leverandør ;-)

Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 21:01

I er selvfølgelig også velkommen til at komme med en kommentar hvis I kunne være interesseret i at sælge via. dropshipping!

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:27

Kan du leve af det? Jeg tvivler på at det er en god deal, at være dropshippingleverandør, med mindre du har unikke varer, og så vil det alligevel ik være godt. For du vil jo sælge til alt og alle og dermed eliminere dine egne kunders marked.

Så du skal før du går videre finde ud af, hvordan og hvorledes du vil sælge, samt til hvem.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 23:41

Såfremt det kan være interessant for dropshippere har vi oprettet servicen www.BilligPakkePost.dk der kan tage sig af al håndtering og logistik i forbindelse dropshipping.

Herved kan leverandøren koncentrere sig om at finde de rigtige varer og få nogle til at sælge dem for ham, for han behøver ikke selv at røre varerne Big Smile

Løsningen er selvfølgelig også velegnet til webshops, hvor ejeren føler, at der er andet i livet end at pakke og sende og pakke og sende og tage retur og sende og....

Venlig hilsen,

Christian

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)