Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indtægt fra webshop

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

PJEDSTED:

Har det primært noget med efterspørgslen at gøre eller er det mere tiden man ligger i det for at få succes?

Er det ik en kombination? Hvis der ingen efterspørgsel er, hvordan vil du så sælge produktet/servicen? Og man åbner ik bare en webshop og så strømmer kunderne til... De tider er ovre. Det er hårdt arbejde!

Efterspørgsel kan skabes efter min mening. Alt arbejde er vel hårdt arbejde hvis man vil have succes :-)

xxx

Fra Århus
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 19:06

Nicklas Jørgensen:
Nu kender jeg ikke dem der står bag wupti.com men tror os de tjener godt, ellers ville de ikke have råd til konstant at kører tv-/trykkampagner.

Husk wupti er ejet af NRGi og L'EASY ... Dvs. reklamerne ikke nødvendigvis er finansieret af et overskud, men en stor kapital som de har i ryggen..

Men ja, Selvfølgelig er der folk som lever af webshops.. Se butikker som: shg.dk, edbpriser.dk og mange andre.. Hvis man bare finder noget som man brænder for og vil lægge tid og penge i det så kan det sagtens komme til at gå godt.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:10

Nicklas Jørgensen:

Nu kender jeg ikke dem der står bag wupti.com men tror os de tjener godt, ellers ville de ikke have råd til konstant at kører tv-/trykkampagner.

Tabte de ik 80 mio kroner sidste år på Wupti.com altså NRGI?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:14

Zacho:

Nicklas Jørgensen:

Husk wupti er ejet af NRGi og L'EASY ... Dvs. reklamerne ikke nødvendigvis er finansieret af et overskud, men en stor kapital som de har i ryggen..

Men ja, Selvfølgelig er der folk som lever af webshops.. Se butikker som: shg.dk, edbpriser.dk og mange andre.. Hvis man bare finder noget som man brænder for og vil lægge tid og penge i det så kan det sagtens komme til at gå godt.

Det rigtigt, men tro mig kapitalfonde bliver ikke ved med og smid penge i kassen hvis ikke der sker noget, tjener de ikke på det siger de fra. 

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 19:28

Ligesom med en almindelig butik er det et spørgsmål om beliggenhed i dette tilfælde på google...

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:45

Nicklas Jørgensen:

Det rigtigt, men tro mig kapitalfonde bliver ikke ved med og smid penge i kassen hvis ikke der sker noget, tjener de ikke på det siger de fra. 

Siden hvornår er NRGi og L'EASY blevet til kapitalfonde?

Fra Hobro
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 229
Fra  DreamAbout.dk Skrevet kl. 19:49

Fashion-Seller:

Nu ved jeg ikke lige med NRGi eller L'easy, men en side som Nelly.com er ejet af en kapitalfond. Så hvidt jeg ved samme kapitalfond som ejer tv3 også.Tror pokker de kan reklamere så meget så. De har virkelig meget eksponering på tv3.

Simon

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:55

Simon Falentin Olesen:

Fashion-Seller:

Nu ved jeg ikke lige med NRGi eller L'easy, men en side som Nelly.com er ejet af en kapitalfond. Så hvidt jeg ved samme kapitalfond som ejer tv3 også.Tror pokker de kan reklamere så meget så. De har virkelig meget eksponering på tv3.

Simon

Kan ik lige se hva din kommentar, har med diskussion omkring Wupti at gøre... Men for at besvare dit spørgsmål, så er det sandt. MTG ejer Nelly.com, Cdon.com samt mange andre postordre firmaer i Sverige...

Men der kan nævnes en masse firmaer der er ejet af kapitalfonde, men nu påstod Niklas, at NRGi og L'EASY var kapitalfonde, hvorpå jeg spurgte siden hvornår?

Tilmeldt 14. Jun 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 06:18

Hej Pjedsted

Det er selvfølgelig hårdt arbejde som giver succes. Lidt praktisk: sørg for at webshoppen altid er opdateret, have god billeder, have et højt serviceniveau, levere fejlfrit og hurtigt. Og informere kunderne jævnlig omhvad der forgår hos dig via et nyhedsmail. Internet er et abstract medium, men kunderne vil tit alligevel gerne have personligt kontakt i form af mail, telefon osv. Hvis du har regelmæssige nyheder, flytter en lidt rund i butikken, så det er spændende at komme hos dig, så skal de nok komme igen.

Jeg synes at i forhold til en fysisk butik at driften af internet butikken er væsentlig billigere. Jeg har også en fysisk butik, som er benhårdt arbejde. Den skal nemlig også holdes pænt, have de samme nyheder som i webbutikken osv. Det er en god ting tror jeg, at først have det ene veletableret, inden men tager det næste skridt, men der er jeg nok en lidt konservativ ;-)

Hvad handler du med? Mange hilsner, Sonja

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 06:54

Fashion-Seller:

Det er så ik helt rigtig... Som det har været debatteret mange gange herinde, er det væsentlig dyrer at have webshop en butik, men markedpotentialet er tilgengæld større...

Ikke forstået, dvs du mener at det koster mere at drive en webshop kontra en butik liggende i centrum af byen?
Enten har du ikke styr på dine omkostninger, eller også har du en vrangforstilling om hvad det egentlig koster i drift af en butik.

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)