Hej Aminoer. Jeg søger et media bureau som har lyst til at indgå et strategisk arbejde. Jeg har det sidste stykke tid, haft en masse gode idéer. Nogle af dem har jeg fået udført, men andre er jeg aldrig rigtig kommet igang med. For det meste skyldes det, at jeg ikke har fået taget fat i nogle programmører som kan lave det. Nu søger jeg så en eller flere personer, som sammen med mig vil sørge for at de sider jeg har opkøbt bliver i tip top stand, hvor efter vi sælger siden, og finder en fair overskudsdeling. Det er ikke en særlig traditionel opgave, men til gengæld er der chance for god fortjeneste på frholdsvis lidt arbejde. Jeg søger også en som kan sælge siderne for mig. Der er tale om sider i prisklassen 2-35.000 kr. Jeg vil meget gerne høre fra Jer. Mail/msn: Casperblom@live.dk Mvh. Casper Blom.
|
Hej Casper
Jeg kan tilbyde programmeringen samt loesningen af naesten alle former for programmering, jeg sidder her i Danmark og mine partner sidder i Thailand og styrer produktionen.
Vi kan tilbyde fornuftige loseninger til fornuftige priser, mit nummer er 5280 7156
Hilsen Michael