Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.joomlatutorials.dk - hvad synes ?

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer!

De sidste par uger har jeg og en kammarat arbejdet med www.joomlatutorials.dk. Det er et site, der udelukkende henvender sig til folk der arbejder med Joomla CMS

Sitet indeholder pånuværende tidspunkt 50 video tutorials og omkring 15 artikler på dansk, som vi selv har skrevet. Min plan er at skrive 1-2 artikler hver dag de næste par måneder, og på den måde gøre sitet rigtigt interessant at besøge.

Hvad synes I om sitet? Er der noget der mangler? Nogle design-fadæser? Brugervenligheden - er den OK?

Lad mig høre fra jer :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 21:22

Slet ingen?

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 21:30

Jeg synes det er en rigtig god idé! Alle der gør noget aktivt for at fremme open source-miljøet fortjener et klar på skulderen, så det får i herfra.

Rigtig meget held og lykke med siden! :-)

Mvh
Peter

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 21:31

Hej!

Jeg synes det er et fedt site! Fortsæt det gode arbejde. Desværre får jeg en del 404 fejl, f.eks. http://www.joomlatutorials.dk/artikler/55 (Sitemap, hold dig fra safe-mode=on).

Der mangler dog endnu noget indhold (Husk! Hellere kvalitet frem for kvantitet), men med den arbejdsiver du lægger for dagen, kan det kun gå den rigtige vej :-)

Fra Suldrup
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 21:32

Ser rigtigt godt ud.. dog savner jeg lidt øjelir, lad lige en grafiker løbe over sitet ;)

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 22:16

Tak for de positive ord :-)

Mht. sitemappet er jeg klar over problemet. Jeg skal blot lige have genindlæst mit sitemap plugin. 

Forudsat du kender joomla: Hvis du var bruger, hvilke artikler ville du så ønske ?

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 22:17

Har selv lavet masser af grafik til hjemmesider - så det skulle ikke være noget problem :-)

Har forsøgt at holde sitet helt rent med vilje. Men skulle måske overveje at tilføje lidt mere lir ;P

Under alle omstændigheder, tak for dit besyv.

Fra Odense
Tilmeldt 9. Feb 07
Indlæg ialt: 180
Fra  Noergaard Andersen Skrevet kl. 22:33

Hej Rasmus

Nu har du sikkert hørt en masse andre kommentarer på siden, så jeg vil holde mig til at kommentere det grafiske og designmæssige.

Generelt synes jeg desværre designet er en smule kedeligt og det er som om jeg ikke rigtig fra start får nogle argumenter for hvorfor det netop er denne side der skal hjælpe mig. Hvis jeg søgte efter joomla tutorials på google og fandt denne, ville jeg gå tilbage til Google og tage den næste i rækken. Og det er jo IKKE meningen.

Det hele er for "bokset" og generelt alt for traditionelt og gammeldags. Jeg mangler både kontrast, stilrenthed og grafik på samme tid. Prøv at arbejde med nogle bedre skrifttyper og nogle bedre farver. Blå og orange fungerer ellers godt sammen med orange PÅ blå fungerer knap så godt. Prøv at få integreret elementerne bedre. Det ligner for mig lidt en færdig template der er redigeret lidt lige nu.

Opbygningen er også lidt uoverskuelig, selvom der ikke er så meget indhold. Prøv at dele det mere tydeligt op i nogle farvede områder eller med bedre overskrifte så man bedre kan se at DET HER er menuen, DET HER er nye tutorials, DET HER er søgefuntionen osv. osv... Lige nu er det for svært at skilne imellem hvad der er et tutorial, hvad der er velkomst-tekst og hvad der er søgefunktion.

Det skal gøres nemmere og hurtigere at finde det man vil have. Mere vægt på søgefunktionen og bedre struktur og udseende i menuen.

Og så hav det i tankerne at du kun har 3 sekunder til at vise folk hvad det handler om og yderligere maksimalt 10 sekunder til at overbevise folk om hvorfor de skal bruge DIT site.

Håber det kan bruges og at minde ord ikke er for hårde :)

Mvh Steffen

Steffen Nørgaard Andersen
Art director og grafisk designer - www.inze.it

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 02:25

Det er sgu' da feedback man kan bruge til noget. Tak for det.

Jeg har ændret fonten og tilføjet en række billeder og andet grafik på forsiden. Giver det et bedre indtryk?

Mht. den overorndede struktur, så har du ret... Der er lang vej endnu. Men jeg skal nok få det lavet godt!

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 02:26

B345:

Ser rigtigt godt ud.. dog savner jeg lidt øjelir, lad lige en grafiker løbe over sitet ;)

Har billederne osv på forsiden hjulpet - eller var det noget andet du mente med øjenlir? ( har ikke lavet så meget på de andre sider endnu - men det kunne jeg jo gøre)

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)