Hej Allesammen, Jeg har en sælger scare på 30 mand, som sælger for forskellige virksomheder via dropshipping. Jeg kunne godt bruge en simpel hjemmeside til dem i stedet. Info/krav til hjemmesiden: Det skal være en simpelt designet hjemmeside, topmenu med 5 punkter. Hjemmesiden skal være lukket for sælgerne, så der skal være et login system for dem. Der skal ikke være nogen bestillingsformular (webshop). Vi bruger blot paypal til bestillinger, så der skal være et punkt der hedder produkter, hvor de kan se billedet etc om alle produkterne og herefter kan man blot trykke på en paypal knap også er varen bestilt (mere simpelt kan det nok ikke gøres). Herfra sendes der bare en mail til mig med bestillingen. Jeg har ikke et særligt stort budget, kun få tusinde - derfor ville jeg gerne høre om der er nogle der kan lave dette billigt. Og ja, hver gang man siger sådan noget som ovenstående, så siger i kvalitet koster også videre, det er også rigtigt, men mit budget er nogle få tusinde - end of story, så lad vær med at skrive omkring det er for dumt jeg ikke har et større budget, tak! Hav det godt amino'er! Rasmus Skriv evt på mail hvis du er seriøst. rasmuslykke@gmail.com |
Held og (Rasmus) Lykke