"burde du ikke" og "useriøst" vil jeg sige er lidt nedtalende, det kunne nok formuleres bedre hvis det var for at være flink. Men hvis det ikke var ment sådan så fair nok, min fejl. Jeg har bare læst SÅ mange gode idéer, men desværre endnu flere der rakkede ned på det dårlige ved idéen. i stedet for bare at sige "det kunne måske gøres bedre" og så give et bud på det. Sorry, men engang imellem flyder bægeret over :p
Mvh. John :) |
JohnBakken:"burde du ikke" og "useriøst" vil jeg sige er lidt nedtalende, det kunne nok formuleres bedre hvis det var for at være flink.
Men hvis det ikke var ment sådan så fair nok, min fejl. Jeg har bare læst SÅ mange gode idéer, men desværre endnu flere der rakkede ned på det dårlige ved idéen. i stedet for bare at sige "det kunne måske gøres bedre" og så give et bud på det.
Sorry, men engang imellem flyder bægeret over :p
Mvh. John :)
Igen de er skrevet som et spørgsmål, med vilje så andre kunne byde ind. Og jeg synes da aldrig at mine indlæg er enten nedladende eller negative, men det er vel et spørgsmål om brillerne der læser dem.
Men så ændre vi det til følgende" Ville det ikke være en god ide at" og "Er det ik lidt mindre seriøst"
Tilfreds?