Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO Link Love

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

"burde du ikke" og "useriøst" vil jeg sige er lidt nedtalende, det kunne nok formuleres bedre hvis det var for at være flink.

Men hvis det ikke var ment sådan så fair nok, min fejl. Jeg har bare læst SÅ mange gode idéer, men desværre endnu flere der rakkede ned på det dårlige ved idéen. i stedet for bare at sige "det kunne måske gøres bedre" og så give et bud på det.

Sorry, men engang imellem flyder bægeret over :p

Mvh. John :)

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15067
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:14

JohnBakken:

"burde du ikke" og "useriøst" vil jeg sige er lidt nedtalende, det kunne nok formuleres bedre hvis det var for at være flink.

Men hvis det ikke var ment sådan så fair nok, min fejl. Jeg har bare læst SÅ mange gode idéer, men desværre endnu flere der rakkede ned på det dårlige ved idéen. i stedet for bare at sige "det kunne måske gøres bedre" og så give et bud på det.

Sorry, men engang imellem flyder bægeret over :p

Igen de er skrevet som et spørgsmål, med vilje så andre kunne byde ind. Og jeg synes da aldrig at mine indlæg er enten nedladende eller negative, men det er vel et spørgsmål om brillerne der læser dem.

Men så ændre vi det til følgende" Ville det ikke være en god ide at" og "Er det ik lidt mindre seriøst"

Tilfreds? Big Smile

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Skrevet kl. 16:22

heh, ja jeg er tilfreds nu Smile

jeg synes bare der er for mege negativt respons på et site der er lavet for at hjælpe mennesker, så syntes jeg åbenbart din var lidt negativ, og det fik bægret til at flyde over :/

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:29

JohnBakken:

heh, ja jeg er tilfreds nu Smile

jeg synes bare der er for mege negativt respons på et site der er lavet for at hjælpe mennesker, så syntes jeg åbenbart din var lidt negativ, og det fik bægret til at flyde over :/

Det hedder ik negativ respons, men konstruktiv kritik, og det er altså 200% mere værd en folk der bare siger flot side, godt koncept. Hva kan man bruge sådan noget til?

Og skrev bare lige det jeg tænkte, og det var hverken for at være nedladende, negativ eller sur, det var bare lige de første tanker og ord der dukkede op.

Men vil stadig mene du skal føre det over på et seperat domæne, for at højne både troværdigheden og for at folk kan find dig i Google. Evt lave det som en blog?

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Skrevet kl. 16:46

med negativ respons mener jeg dem der udelukkende skriver noget dårligt om noget, uden at skrive hvad man f.eks. kunne gøre bedre, eller anden form for konstruktiv kritik, som jeg også selv er stor fan af. jeg er heller ikke glade for folk der skriver råd, men gør det på en måde der hentyder til "hvorfor fanden vidste du ikke det din klovn, det ved alle da!" Nej! Det ved alle ikke!! (ved godt det du skrev var ment på en od måde, dette er ikke direkte til digSmile)

men se, blog-idéen kan jeg bruge, irreterende man ikke selv kan komme på de mest simple ting. Tror alligevel jeg holder den ved FB, det var også en slags eksperiment, og så er der ikke så meget arbejde ved det :p

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:57

JohnBakken:

med negativ respons mener jeg dem der udelukkende skriver noget dårligt om noget, uden at skrive hvad man f.eks. kunne gøre bedre, eller anden form for konstruktiv kritik, som jeg også selv er stor fan af. jeg er heller ikke glade for folk der skriver råd, men gør det på en måde der hentyder til "hvorfor fanden vidste du ikke det din klovn, det ved alle da!" Nej! Det ved alle ikke!! (ved godt det du skrev var ment på en od måde, dette er ikke direkte til digSmile)

men se, blog-idéen kan jeg bruge, irreterende man ikke selv kan komme på de mest simple ting. Tror alligevel jeg holder den ved FB, det var også en slags eksperiment, og så er der ikke så meget arbejde ved det :p

Synes nu mit indlæg var meget konstruktivt... Men en blog er meget nem at administrere... Links kan sendes hvis du ønsker til gode blog sider.

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Skrevet kl. 17:03

tror jeg lader den ligge ved FB indtil videre :)

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)