Hej aminoer Min makker og jeg er i gang med at starte en hjemmeside, der blandt andet tilbyder slogans til firmaer, enten til brug i traditionelle annoncer eller til brug på hjemmesider. Da vi er i opstartsfasen med vores hjemmeside, tilbyder vi i en kortere periode, at skrive nogle gratis slogans. Et slogan gør det let for jeres kunder, at huske jeres firmanavn på en sjov og anderledes måde og derfor vil et slogan bidrage til, at kunderne vender tilbage til jer og fortæller kollegaer og venner om jeres produkter. Den eneste betingelse for, at I kan bruge vores slogan, er at vi får lov til at præsentere sloganet på vores hjemmeside og ved klik på dette viderestilles læseren til jeres hjemmeside, hvor det valgte slogan fremgår. Vi ville blive meget stolte, hvis vi kunne fremvise jeres firma som reference til os og på denne måde ville I også få gratis reklameplads på vores hjemmeside. Bare skiv til os, så skal der nok komme idéer tilbage fra os. Venlig Hilsen Hvem er vi:
|
Godt tilbud, men jeg plejer nu bare at bruge den her: http://www.sloganizer.net/en/ (Er selvfølgelig for sjov
)
Held og lykke med firmaet :)