Det lyder rigtig spændende! Det må være en helt speciel følese at vise sin kollektion frem for første gang!
Vi er selv lige midt i opstartsfasen (dog i en helt anden boldgade), og min kollega skal på vores første salgstur i morgen! Så vi er meget spændt på hvordan vi bliver taget imod rundt om i butikkerne.
Var det en god messe du var på? og gav det nogle gode kontakter?
jeg er selvstændig frisør , og kunne godt tænke mig at få noget børne tøj ind i salonen...har selv børn og venner og familie med børn ...så der skule da være en god chance for at kunne sælge lidt men kontakt mig endelig
Dato: 16-08-2006 10:07:47 Forfatter:lone h
Hej jeg fald over denne side, er selv iværksætter og laver børnetøj, har lige været på messe i Bella Centeret
og har nu brug for en freelance sælger i jylland er der nogen der har gode råd til hvor man har mest held med
at finde en sælger, jeg betaler gerne annonce penge, men vil helst bruge dem der hvor der er størst chance.
Det bedste vil jo være at få en allerede kørende sælger da det jo kun er en periode på 6 uger for denne kollektion
du er meget velkommen til at sende et billede eller fire til mig på en privat mail hvis du fortrækker det.
pt leder jeg efter varer i tre kategorier..jeg åbner meget snart forsigtigt op med en lille forretning på ialt 1200m2, selve forretningsdelen er ca 600m2