Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

freelance sælger børnetøj

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Aug 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:08 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej jeg fald over denne side, er selv iværksætter og laver børnetøj, har lige været på messe i Bella Centeret

og har nu brug for en freelance sælger i jylland er der nogen der har gode råd til hvor man har mest held med

at finde en sælger, jeg betaler gerne annonce penge, men vil helst bruge dem der hvor der er størst chance.

Det bedste vil jo være at få en allerede kørende sælger da det jo kun er en periode på 6 uger for denne kollektion

jeg skal bruge og så ikke før næste kollektion.

Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 431
Skrevet kl. 11:09 | Låst
Hejsa!

en af vores "amino-kollegaer" har denne side:
http://www.findenfreelancer.dk/
Tag et kig på den og se om det kan hjælpe dig på vej :-)

Har du en hjemmeside hvor du viser din kollektion frem? Vil gerne se den :-)

Online markedsføring - Marketingzonen.dk

Tilmeldt 16. Aug 06
Skrevet kl. 13:00 | Låst
jeg har lagt en profil ind her men der sker ikke noget, den første jeg fik fra var svar til en anden og

den anden jeg fik fra var en evt køber ;-)

så jeg søger andre muligheder, tænkte om der måske var et sted hvor sælgere opdaterede sig selv,

så hvis nogen kender en sådan så skriv endelig eller med andre gode råd

Min hjemmeside er under opbygning og da den kollektion jeg har nu først er i forretningerne til foråret

er den ikke at finde på hjemmesiden før næste år, men jeg har da billdere af den som er lige klar til

at lægge på, samt brochure og andet markedsførings materiale

Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 431
Skrevet kl. 13:28 | Låst
Det lyder rigtig spændende! Det må være en helt speciel følese at vise sin kollektion frem for første gang!

Vi er selv lige midt i opstartsfasen (dog i en helt anden boldgade), og min kollega skal på vores første salgstur i morgen! Så vi er meget spændt på hvordan vi bliver taget imod rundt om i butikkerne.

Var det en god messe du var på? og gav det nogle gode kontakter?

Online markedsføring - Marketingzonen.dk

Fra kolding
Tilmeldt 28. Jun 07
Skrevet kl. 15:09 | Låst
jeg er selvstændig frisør , og kunne godt tænke mig at få noget børne tøj ind i salonen...har selv børn og venner og familie med børn ...så der skule da være en god chance for at kunne sælge lidt men kontakt mig endelig
Dato: 16-08-2006 10:07:47 Forfatter:lone h

Hej jeg fald over denne side, er selv iværksætter og laver børnetøj, har lige været på messe i Bella Centeret

og har nu brug for en freelance sælger i jylland er der nogen der har gode råd til hvor man har mest held med

at finde en sælger, jeg betaler gerne annonce penge, men vil helst bruge dem der hvor der er størst chance.

Det bedste vil jo være at få en allerede kørende sælger da det jo kun er en periode på 6 uger for denne kollektion

jeg skal bruge og så ikke før næste kollektion.

Fra frederikssund
Tilmeldt 25. Nov 06
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 23:31 | Låst
Hej

du er meget velkommen til at sende et billede eller fire til mig på en privat mail hvis du fortrækker det.

pt leder jeg efter varer i tre kategorier..jeg åbner meget snart forsigtigt op med en lille forretning på ialt 1200m2, selve forretningsdelen er ca 600m2

gode designer ting

hæderlige "dagligvarer"

og billige spotvarer

en ting jeg kunne være interesseret i er babytøj i høj kvalitet, sparkedragter..uldundertøj olign.

mail:salg@nordisk-handelshus.dk

Fra Tørring
Tilmeldt 8. Oct 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:16 | Låst

Hejsa.

Er det rigtig forstået at du manger en kørerende sælger?

Mvh Thilde

Tilmeldt 3. Sep 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:43 | Låst

Hejsa Lone

har du fundet dig en freelance sælger i Jylland? for ellers er jeg meget interesseret.

Jeg har selv stået i tøj butik i 10 år, og snakket med mange kørende sælgere. Syntes dered job er så spændende og det kunne jeg godt tænke mig.

Mvh Lene Nielsen

kat_rine@hotmail.com

Tilmeldt 20. Apr 06
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 11:04 | Låst

Med alt respekt, så håber jeg at hun efter 5 år har været i stand til at finde en sælger. Hvis ikke, så er det næppe aktuelt mere.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)