Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Styring af adsense

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 22. Jun 09
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Mens vi venter på nye adsense tider...

Du kan lave en kvasi-model, hvor den som uploader billedet skal tilknytte mindst et keyword til billedet.
Det keyword bør kunne rykke ved Adsense-indholdet særligt i lyset af dit simple layout.

Jeg kan fornemme du går efter et simpelt og enkelt site, så det bryder måske mod dine visioner. Er du villig til at strække dig herudover (for at få noget adSense indtjening) så må modellen unægteligt være, at du skal bruge Uploaders vilje til at yde en smule for at få hostet sin fil.

• Keywords kunne angives med flueben indenfor en overskuelig mængde kategorier... så har AdSense en chance
  • I stedet for "keyword", kan du kalde det "titel på billede", og lade det være et tekstfelt.. Det er nok reglen at folk vil skrive noget fjolet eller nyttelyst, men hvis der bliver skrevet solnedgang - så er det da en hjælp. (du kan smide lidt lokkemad ved at skrive at titlen hjælper til at andre finder billedet/filen i søgemaskinerne.. Ikke alle er interesseret i det, men det rykker da lidt)

best of luck

Fra Silkeborg
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 13:20

Hej

Det var også det jeg selv kom frem til.

Har gjort sådan at uploader kan (overvejer om det skal være Must) skrive tags som så kommer til at stå i titlen som så kommer til at se sådan her ud : Zeroup.dk - Viser filen unavngivet.jpg - tags

Jeg synes bare ikke rigtig der sker noget ved anonncerne. Skal jeg ryde sådan at der kun står tags i titlen og måske også skrive tagsne på siden eller bliver det for meget? Altså hvordan optimere jeg sådan at de tags kommer til at betyde så meget som muligt.

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 13:32

Zeroup:

Hej

Det var også det jeg selv kom frem til.

Har gjort sådan at uploader kan (overvejer om det skal være Must) skrive tags som så kommer til at stå i titlen som så kommer til at se sådan her ud : Zeroup.dk - Viser filen unavngivet.jpg - tags

Jeg synes bare ikke rigtig der sker noget ved anonncerne. Skal jeg ryde sådan at der kun står tags i titlen og måske også skrive tagsne på siden eller bliver det for meget? Altså hvordan optimere jeg sådan at de tags kommer til at betyde så meget som muligt.

Umiddelbart kan jeg ikke se noget forkert i at du benytter tags i title... og at benytte dem som tekst på den enkelte side kunne sikkert også gå an... det giver jo relevans hele vejen...

Derudover vil jeg råde dig til helt at fjerne, eller i det mindste flytte til enden... Zeroup.dk
Det hører ikke hjemme i din title, da det er dit vigtigste tag, i og med at det er det klikbare link i søgeresultaterne, og at du kun har 65 karakterer at gøre godt med... Dit title tag skal få folk til at klikke, det vil sitenavnet ikke hjælpe med... Det er kun støj i den sammenhæng...

At bruge firmanavn eller sitenavn i title, er kun af værdi for store brands med god troværdighed... i dit tilfælde giver det set fra min side blot mindre relevans for den enkelte side... Men det er selvfølgelig dit valg, og hvis du satser på branding så behold det endelig...

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 13:38

Umiddelbart ville jeg benytte: tags - unavngivet.jpg
evt med: - Zeroup.dk ude for enden... Du skal så bare være opmærksom på at hvis folk benytter nok tags, skærer google blot title tagget ved 65 karakterer... så du kan ende med: tag, tag, tag, tag, tag, tag, tag, tag . unavngivet.jpg - Zer...

Det vigtigste og mest relevante først...

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra Silkeborg
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 16:40

Hr Økonomisk Uafhængig

Jeg vil høre om du ikke vil tage et hurtigt kig på min side og sige om du har nogle forslag til adsense. Altså om du mener jeg kan forbedre nogle steder

Siderne med reklamer på er

http://zeroup.dk/

http://zeroup.dk/OSS

http://zeroup.dk/Vis/dsc0058417.jpg

Så er jeg ved at lave et en side hvor alle billeder blev vist. Der havde jeg tænkt at sætte billeder end i samme størrelse fra adsense.

http://zeroup.dk/Alle

Håber virkelig at du hurtigt vil kigge på det.

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)