Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop hvad skal jeg vælge Dandomain eller Golden Planet

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Langå
Tilmeldt 23. Nov 05
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

jeg vil høre om der er nogen der kan hvilken en af dem er bedst

Fra København
Tilmeldt 5. Aug 08
Indlæg ialt: 314
Fra  MYCOMFORT ApS Skrevet kl. 14:14

Hej Peter.

Jeg har et par webshops der kører med Dandomains shopsystem. Det er kanont! Dog den ulempe at du kun lejer dig ind. Dvs. du betaler for hvert enkelt modul på månedsbasis. Så man kan nemt komme af med nogle bisser.

Jeg kender ikke så meget til Goldenplanet. Ligeledes har jeg webshops der er bygget på OsCommerce der også en mulighed. Det er ihvertfald den billigste løsning, og hvis du får nogle gode programmører til at bikse det sammen til dig, ville jeg sige, at det er den bedste mulighed. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:15

Hej Peter

Der er nok lidt svær at vurdere hvilken webshop der er bedst, hvis ikke vi ved hvad du ønsker den skal kunne og hvilke krav din virksomhed stiller til sikkerhed, økomoni, funktionalitet, design, seo , mm.

Begge løsninger er populære og de har begge deres fordele og ulemper, men hvorfor prøver du ikke bare en gratis version i 30 dage og sætter dig godt og grundig ind i hvad de 2 systemer kan. Vores mening er jo fin men systemet skal jo passe til din virksomhed.

Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 485
Skrevet kl. 14:18

Hej,

Ved godt at det ikke er det du søger, men jeg kan lige nu tilbyde dig en webshop opsat i Prestashop med unikt design til kun 5.000 kroner. Så sparer du den månedlige udgift, og du skal bare bruge et webhotel, hvilket kan fåes rigtig billigt. Vi kan også selv hjælpe dig med hosting hvis det skulle være..

Men skriv til mig hvis det har interesse, så kan du også se nogle eksempler på nogle shops vi har lavet..

Mail: Krii08@hotmail.com

mvh Kristoffer

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 14:19

Hej Peter

Det var måske nemmere at svare på, hvis du skrev lidt om hvad du skal bruge det til. Jeg har selv været på GP's løsning inden jeg skiftede til Shopify.

Har dog ingen erfaring med DanDomain.

Venlig hilsen
Ole

Fra Rødovre
Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 276
Fra  Startenwebshop.dk Skrevet kl. 14:19

Kender ikke til Golden Planet, men har gode erfaringer med Dandomain. Det skulle være forholdsvis simpelt og ligetil

Fra Vejle
Tilmeldt 20. Mar 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 14:28

Hej Peter

Har du lagt dig fast på at det skal være en af disse to?

Jeg kan tilbyde dig en oscommerce webshop med en særdeles brugervenlig administration, et helt unik design samt betalingsgateway til kr. 12.775,00 inkl. 1 års hosting.

Vi har bl.a. lavet www.oekomanden.dk, www.vibyundervognscenter.dk, www.cm-lab.dk, m.fl.

Hvis du er interesseret vil jeg gerne oprette en gratis demoshop, som du kan prøve.

Jeg kan kontaktes på sbj@newangle.dk eller på tlf 73 82 00 22.

Med venlig hilsen / Best regards

Stefan Bech Jespersen
NewAngle Software
Marbækvej 6
6510 Gram

Tlf. 73 82 00 22
Mob. 21 95 64 01
Mail:
sbj@newangle.dk

www.newangle.dk
www.oscshop.dk
www.spillageret.dk

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 14:28

Hvordan kan det være at det netop er disse systemer du har valgt at fokusere på?

Nu er jeg desværre farvet af at være leverandør af Magento webshops som jeg synen er verdens bedste, så jeg vil meget gerne høre lidt om din beslutningsproces.

Fra Langå
Tilmeldt 23. Nov 05
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 14:53

hej

Tak fo alle de svar

siden skal bruges til at sælges brugstkunst med

Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Indlæg ialt: 547
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 15:02

Hej Stefan

Hvis du stadig arbejder for cm-lab.dk, kunne du så ikke ajourføre denne side: http://www.cm-lab.dk/infopages.php?info_id=3
Der er en af de lidt trælse fejl: "Vort team ser frem til at servicere dig og dine kollegaer igennem 2008" Vi er for længst i 2009 Wink

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)