Det kunne også være det var fordi dit produkt går ind under kategorien toldfrit? |
Grænsen er 1200 kr inkl fragt...
Så det er godt nok ik meget du har handlet...
Det kunne også være det var fordi dit produkt går ind under kategorien toldfrit? |
Grænsen er 1200 kr inkl fragt... Så det er godt nok ik meget du har handlet... |
Jeg har fundet fejlen, tror jeg.
|
Smukke kjoler, festkjoler og toppe...
Så er det vist bare ham der har snydt lidt for at hjælpe dig, hvis du gerne vil kan du nok få det rettet hos skat, tror dog du får en del arbejde ud af det!, kontakt evt. transportfirmaet. |
Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede
Jamen det er vel ulovligt? Og så skal det da helt sikkert rettes. Er det noget med at jeg skal have fat i en speditør evt.? |
Smukke kjoler, festkjoler og toppe...
Typisk Asien... Smart fordi så er din told mindre, men mega dumt når dit regnskab skal gøres op, da du har en overførsel til Asien, der ik matcher med din modtagelse. Desuden tjener du fiktivt mere på dine varer, hvilket vil ramme dig selv i sidste ende. Kontakt Skat og få rettet fejlen, for det er dig der hænger på den i sidste ende... |
Hej Jeg antager at varerne er købt af et firma? Er du importørregistreret hos SKAT? Det lyder nu noget mærkeligt at varen ikke skal fortoldes, hvor mange penge har du købt for ?
Mvh Ravn
|