Jeg har startet et firma op, hvor vi sælger brugte golfbolde via en webshop - men der er tale om bolde i så god stand at man egentlig ikke kan se forskel på vores produkt og på det nye. Dette medfører selvfølgelig at vi kan sætte en pris der er langt under nyprisen (omkring halv pris) og det er egentlig dette der er hele vores eksistensgrundlag.
Vi er lige startet rigtigt op, og derfor skal vi nu igang med at markedsføre os selv, og det er her problemet kommer. Vi kan nemlig ikke helt gennemskue hvilke midler der vil være mest omkostningslave, og samtidig mest effektive?
Jeg ved ikke helt om jeg forstår hvad du mener med kommentaren om skodmærker - men de produkter vi sælger er egentlig nye bolde. Det er bolde uden nogen former for mærker, slitage eller misfarvning og desuden lægger vi dem også i papæsker som vi selv har fået designet og produceret til formålet. Det er egentlig grunden til at vi tager lidt højere priser end de øvrige søboldesælgere på nettet.
Men det kan godt være at du har ret i at adwords er vejen frem. Jeg tænkte bare i helt andre genrer - nogle utraditionelle kanaler - det kunne jo godt være at der var nogen der havde noget erfaring med at finde på sådan noget..
Der udkommer en avis (mener den hedder golfavisen - meget originalt), der bl.a. udkommer til alle landets golfklubber, og de skulle være forholdsvis rimelige med deres annoncepriser. Endvidere synes jeg, at idéen om et lille skilt ved søen er genial, men det kræver en tilladelse fra klubbernes side. Få trykt nogle flyers og hæng på opslagstavlerne i klubberne, hvor der hænger sedler om brugt udstyr o.a.