Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google Optimizer ordre værdi

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg har nu brugt Googles Website Optimizer et stykke tid til at optimere vores hjemmeside, men jeg er godt træt af at jeg kun kan se antallet af ordre og derved ikke værdien af dem. Jeg gør helt sikker på noget forkert, men hvad aner jeg ikke.

Kan nogen fortælle mig, hvordan kan gøre så jeg både kommer til at se antallet af ordre og værdien af ordrene.

Det er jo ikke noget ved at vælge den side, som giver flest ordre, hvis den med færrest har mere værdi.

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 12:00

Ja, det kan der da være noget om. Lige umiddelbart er jeg bange for, at du ikke kan løse opgaven med Website Optimizer. Skal lige fin-tænke, om der er een mulighed for at lave et hack, men jeg kan ikke lige se den.

Men, men, men... Website Optimizer er under kraftig udvikling og mit bud er, at det er på trapperne. Det samme håber jeg, at en mulighed for at optimere bounce raten er. Samt segmentering af trafikken (har selv lavet en fattigmands løsning på det problem).

Bedste hilsner

Molvins

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:03

Molvins:

Men, men, men... Website Optimizer er under kraftig udvikling og mit bud er, at det er på trapperne.

Bedste hilsner

Molvins

Det kunne det godt tyde på, nu hvor adwords og analytics lige er blevet relanceret med nyt design, opsætning og nye funktioner.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 578
Fra  Firtal Brands ApS Skrevet kl. 11:18

Må jo hellere få nogen af de der amino karma point. :-)

Der findes en løsning - http://www.roirevolution.com/blog/2008/05/using-website-optimizer-with-google-analytics-new.html

Bruger den selv og det fungere helt fint. :-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)